Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ostaa?

19.10.2007 |

Eli kannattaako ostaa 2001 malliset Emmaljungan yhdistelmävaunut? Yhdellä olleet kunnoltaan siistit ikäisekseen. Ilmakumipyörät, ohuempi ja paksumpi jalkapeite. 190e maksaisi. Ideana että saisin niihin seisomalaudan kiinni. Mua vaan huolestuttaa saisinko myytyä omat Emman yhdistelmärattaat (-04) ja Emman tuplajoggerit pois. Tuplat hankalatkäytössä, kun ei 3v. poika enää paljon rattaissa viihdy. Emmaljungat tulisivat käyttöön vajaa 4 kuukautiselle. Vai olenko hullu kun edes mietin koko asiaa?

T: Mantuska

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ei noita ratas ja vaunujuttuja kannata ottaa niin vakavasti. Tee niin kuin hyvältä tuntuu. 2001 vuodesta on jo pitkä aika ja myyjä varmaan luulee että omistaa hienommat värkit kuin onkaan. Tarjoa niistä 100 euroa ja myy omat entisesi pois 50/kpl. Minusta 190 euroa on paljon monta vuotta vanhoista vaunuista. Itse olen ostanut aikas monet uudet rattaat sen mukaan kun hyvältä on tuntunut, uutenakaan eivät niin kauheasti maksa. Tarvitsetko oikeasti vaunut vai olisiko nykyaikaiset makuuasentoon menevät rattaat kivat ? Niitä saat uutena tosi kivoja varmaan jostain 300 eurosta lähtien, siksi en maksaisi kuusi vuotta vanhoista vempeleistä kovin paljoa.

Vierailija
2/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on kyllä ihan turhan kova noin vanhoille vaunuille, kun pari vuotta vanhoja myydään 250/300 eurolla. Tarjoa 100 euroa.

Muuten en ota kantaa, itsehän varmaan näet, ovatko vaunut teille sopivat ja hyväkuntoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantokassia tule?

Vierailija
4/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan yhdistelmät ja vuosimallia 2007 !! Vaunut ovat emmaljunga cerox:it ja värinä pun/harmaa. Kantokassi kuuluu kauppaan.

Hintana pidän niille 450 euroa, koska ovat todellakin kuin uudet. Vain pari kuukautta käytössä olleet.

Jos kiinnostuit katso täältä osta/myy osastolta lisätietoja vielä !

Vierailija
5/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse niistä on maksettu 600 euroa, joten tuo 450 on tosiaankin ihan ale-hinta =)

Vierailija
6/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin pojallemme yhdellä lapsella käytössä olleet Emmaljungan yhdistelmät vm. -05, hinta taisi olla 230e (vai 250e). TOSI hyvässä kunnossa. Mukaan tuli kova kantokoppakin jne.

Eli yhdyn edellisiin: 190e on kyllä aika paljon noin vanhoista vaunuista, vaikka laadukkaat ovatkin...

Vierailija
7/8 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantuska: samaa mieltä kuin muutkin, erittäin kova hinta noin vanhoille vaunuille. itse ostin käytettynä vuotta vanhemmat (2000) emmaljungan yhdistemät ja maksoin niistä 30 euroa. niissä tosin ei ollut ilmakumipyöriä ja suurin " vika" oli hiukan auringossa haalistunut kuomu. lisävarusteina tuli samaan hintaan sadesuoja, hyttysverkko, verkkokassi ja renkaansuojat.

hannnah

Vierailija
8/8 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ostin n. vuosi sitten juuri vm.2001 Emmaljungan yhdistelmät (kantokassilla)tummansiniset+ruutukuosia ja ilmakumipyörät maksoin 200e. KALLIITKO?? Ei minusta, mutta vaunuja ei oltu käytetty lainkaan ulkona,vain sisällä olivat koliikkista vauvaansa heilutelleet niissä. Ja käyttäneet ulkona kaksosrattaita,kun oli pieni sisaruskin vauvalla. Joten olivat hirmu siistit,ihan kuin uudet. Ja sainpa nähtäville kuitinkin missä alkup. hinta oli ollut 750e. Olen ollut tyytyväinen. Eli maksaa voi vanhoistakin enempi, kunhan vain ovat siistit =)