Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**PAS marraskuussa**

19.10.2007 |

En löytänyt marraskuun pas-pinoa vielä, joten tässä pelkille passareille : ) Osa passaajista on ehkä pinoutunut ivf-läisiin tms.

Mutta oisko siis muita passaajia piinaseuraksi?

Itse vähän varauksella vielä odottelen kierron alkua, kun en ole ihan varma tyksin hoidoista näin lakon/irtisanomisuhan alla. Tod.näk. tänään kp1.

Mulla kyseessä 1. ivf:n 1.pas. Yritystä n. 2,5 vuotta, minä -75 ja mies -72, ja ensimmäistä lastamme tässä yritämme.

Jessica

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kaksi viivaa! Olen vähän äimänä, kävin vielä klinikalla veritestissä ja tulokset saan joko tänään iltapäivällä tai viimeistään huomenna aamupäivällä.

Tsemppiä piinasiskoille, ei ne oireet tai niiden puute välttämättä kerro mitään :)

t. pöppis rv4+

Vierailija
162/165 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan IHANAA, että niitä plussia alkoi sentään tulemaan tähänkin pinoon. Nyt onnea 9kuukauden matkalle.

Hantta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää joulukuun alkua kaikille muillekin, ketkä vielä käytte ketjua lukemassa.

Mulla meneillään pp 11 ja mielialat vaihtelevat piinailun suhteen kovasti. Oireita ei oikein ole, ei ainakaan samanlaisia joita esikoisten aikana. Välillä ei tunnu mitään, välillä taas on hutera ja öklö olo. Sorruin testaamaan lh- testillä pp 9 ja ihan tyhjä ruutu tuli. Se vähän veti mielen matalaksi ja nyt en kyllä uskalla enää testiä tehdä ennen keskiviikkoa.

Lykkyä kaikille vaiheisiinne ja lämpimät onnittelut vielä kerran Belvalle ja Pöppiäiselle.

terkuin Kristien

Vierailija
164/165 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille, ja plussaonnea vielä piinaileville :)

Tein juuri kotitestin pp13, ja tyylipuhdas nega tuli - eikä mitenkään yllätyksenä. Nyt masentaa ja kovasti, täytyy poistua takavasemmalle ja miettiä että miten tästä jatketaan. Tuntuu ettei voimat riitä enää.

Vierailija
165/165 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tätä pinoa vielä lukee.

Km kohtasi. Ei siitä sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä