Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Monen miehen kanssa olet vakavasti seurustellut ja mistä hänet löysit?

Vierailija
18.10.2007 |

Minä 4 kertaa 2 kertaa kihloissa ja kerran naimisissa, yhden nurouuden rakkauden kanssa monta vuotta eipäs juupas leikkiä.

Ketään näistä harvinaista kyllä en tavannut ravintolassa vaan 3 tuttavien kautta ja 1 todella se jo peruskoulusta lähtien.

Nyt 9 vuotta yhdessä ja 6v naimisissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen nappasin baarin ovelta (portsari ) ja oltiin muutama vuosi ja toinen asusteli kerrostalossa yläpuolellani ja nyt olemme olleet 11v yhdessä .

Vierailija
2/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ulkomailta, jossa olin työharjoittelussa.

Toka ystävien parista.

Kolmas netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa oltiin kouluaikana n. 5 vuotta, seuraavan kanssa opiskeluajan n. 5 vuotta (asuttiin yhdessä ja oltiin kihloissa), kolmannen kanssa 2 vuotta josta vuosi kihloissa, neljännen kanssa nyt 6 vuotta josta 3 vuotta naimisissa ja kaksi lasta. Miesten väleissä saattoi olla jotain pienempiä, viikkojen tai parin kuukauden juttuja joita en pidä niin vakavina juttuina. Olen käytännössä seurustellut aina 14 vuotiaasta asti ja olen nyt 34v :)

Vierailija
4/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä löysin koulu/opiskelukuvioista.

Kolmannen baarista.

Neljännen, nykyisen mieheni, työhöni liittyvästä tapahtumasta - on samalla alalla.

Vierailija
5/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa menin naimisiin ja toisen kanssa olimme kihloissa. Ensimmäisen tapasin töissä ja toisen baarissa.

Vierailija
6/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tapasin koulussa, yhdessä vuoden. Toisen tapasin pitseriassa, yhdessä 7vuotta, 2lasta. Välissä paljon juttuja, muttei mitään vakavaa.

Vierailija
7/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon yhden ja ainoan. Alunperin tavattiin kun oli minun isoseni riparilla ja sitten melkein 10v päästä hän ilmaantui uudestaan ja vei mennessään. Nyt se on aviomieheni.

Vierailija
8/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka löysin netistä =) näin nykypäivänä. Muut miehet ovat olleet muutaman kerran tuttavuuksia, miksi haaskata aikaansa turhakkeisiin...

Vierailija
9/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tarttui kahdeksan vuotta sitten mukaan ja täällä on edelleen :)

Vierailija
10/10 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Löysin limudiskosta 16-vuotiaana. Meitä yhdisti harrastuskin, joten olimme tavanneet aikaisemmin jäähallilla. Suhde kesti 5-vuotta.

2. Löysin koulusta. Menimme kihloihin 9kk päästä ja erosimme 2,5-vuoden yhdessäolon jälkeen. Palasimme pian yhteen. Nyt yhdessä yhteensä 7-vuotta ja kaksi yhteistä lasta. Tässä ollaan loppuun asti, toivottavasti :)