Mikä oikeasti on tärkeämpää kuin terveydenhuolto?
Siinä vaiheessa, kun te itse tai lapsenne tai joku muu teille tärkeä ihminen sairastuu vakavasti, olette valmiita maksamaan kaikki mitä teillä on, jos on pakko. Ilman terveyttä tai koko elämää ei millään ole mitään merkitystä. Totta kai kaikki tekevät tavallaan tärkeää työtä, mutta terveydenhuollon tajuaa vasta, kun sitä todella tarvitsee. Minä olen valmis maksamaan, että Suomessa on toimiva terveydenhuolto ja riittävästi hoitohenkilökuntaa. Kaikki nämä katkerat ja kateelliset eivät takuulla ole koskaan olleet tosipaikan edessä (= he itse tai heidän läheisensä ovat olleet hengenvaarassa). Ääni muuttuisi äkkiä kellossa, kun itse sairastuisi (tai lapsi sairastuisi) hengenvaarallisesti.
Kommentit (6)
mutta mitä yksittäinen ihminen tälle asialle voisi? lähteä barrikaadeille mielenosoitusiskulausein varustetut plakaatit käsessä vai? " vaadimme hoitajille lisää liksaa " miksei Tehyläiset itse järjestä mielenosoitusta jonne kaikki kansalaiset voivat osallistua?!?!
Jäisi muutamat turhat pallolaajennukset tekemättä, jos ihmiset eivät lihoisi näin karmeasti.
Mautonta vertailla ja nokitella mikä ja kuka on tärkein.
poliisi, palokunta, opetus, sosiaalitoimi, kirjasto, terveydenhoito-......
Vierailija:
Mautonta vertailla ja nokitella mikä ja kuka on tärkein.poliisi, palokunta, opetus, sosiaalitoimi, kirjasto, terveydenhoito-......
Ei sillä asunnollakaan ole mitään merkitystä sen rinnalla, että kuolee, jos ei saa hoitoa. Ilman asuntoa voi elää, mutta jos ei pysy hengissä, on paljon vaikeampaa. Kirjastoko on oikeasti tärkeämpää kuin terveydenhuolto?????
ap
ja näin päättää kansan valitsema eduskunta..