minkalainen päivä teillä tänään?
Nyt vasta pääsin vapaalle, mies tuli töistä ja yrittää nukuttaa vauvaa. huh huh, että pitääkin olla rankkaa, enkä ole saanut paljon mitään aikaseksi vauvalta, siivotakin ois pitäny, kylläpä stressaa. ja kohta pitääkin laittaa nukkumaan.
Kommentit (9)
Mies haki lapset hoidosta ja teki päivälliseksi pastaa peston kanssa, paistoi lapsille lettuja. Nyt illalla olen pessyt pyykkiä.
Huomenna on työpaikan koulutus, joka alkaa vasta 09.00.
Ensin sain kuulla poikani mummolan lähellä tapahtuneesta raiskauksesta... =(
ja sitten olin siistimässä saksilla pojan hiuksia ja leikkasin vahingossa pienen haavan... =(
Tuntuu ihan hirvittävän pahalta!
Aamulla kauppaan ja tyhjään kirppari pöytä. Kotiin laittaan ruoka lapsille sitten mentiin ulkoileen omalle pihalle, sitten sisälle peseen pyykkii ja tein toisen ruan ja syötiin. Pyykin pesua ja keittiön siivousta, lapset kylpyyn ja nukkumaan. Ite katoin nauhalta sinkkuäidille sulhanen ja tulin tälle koneelle :-) Tuntuu että niin kauan kun perheessä alle 1-vuotiaita niin ei paljoa päivän aikana kerkee tehä.
Kahden lapsen kanssa kotona (ja käytiin isomman kerhossa pari tuntia) n. 14 tunnin työpäivä, joka vielä ole loppu, koska pyykkejä pitäisi laittaa kuivumaan ja keittiö siivota (mm. vauvan tuttipullo tiskata). Isompi lapsi heräsi aamulla klo 7 j vauva nukahti klo 21. Nukkumaan pitää. Mies matkoilla koko viikon joten ilman apua pyöritän huushollia koko viikon. Mummot, vaarit ja kaverit eri paikkakunnalla.
ajoin sitten vielä kolarin ja vanhempainillassa oli huonoa viestiä,yö meni miettiessä :(
Kuopus on kipeänä. Minulla omat työt rästissä, joten nousin jo neljältä tekemään niitä. Sisko tulee kuopuksen seuraksi siksi aikaa, että vien ja haen esikoisen eskariin. Illalla teen lisää rästitöitä pois ja laitan esikoiselle huomisiin Halloween-juhliin puvun kuntoon.
Vauva nukkui huonosti yöllä, joten epäilin olevan kipeä. Soitin lääkäriajan ja sainkin sen hyvään aikaan. Syötiin aamiainen ja luin hesarin. Sitten vauva päiväunille. Päiväunien jälkeen lähdettiin lääkäriin ja nielutulehdushan sieltä löytyi. Käytiin vielä kahvilassa lounaalla, apteekissa ja sain sitten vauva vaunuihin nukkumaan ja lähdettiin kotiin.
Tein kotona ruokaa, naurispaistosta. Maksoin vielä laskutkin sillä aikaa tuo veteli päiväunia.
Syötiin iltaruokaa yhdessä. Mies leikki vauvan kanssa ja mä laitoin kai sillä aikaa pyykkiä. SItten katsottiin telkkaria vähän ja nukkumaan.
Tänään aika samanlaista tiedossa, paitsi ei lähdetä kotoa pois. Ja taidan mennä nukkumaan vauvan kanssa ekat päikkärit yhdessä.
Ulkoiltiin ja piirrettiin yms.
Tänään taas iltavuoro tiedossa, mutta sitä ennen hörppäsen nämä kahvit ja sitten lähden poikani kanssa pihalle. Vanhempi on tänään tarhassa. Haen kotiin vähän ennen kuin lähden töihin. Sitten saavat isin kanssa touhuta illan.
Olin töissä vain kolme tuntia ja siellä oli sellaista kuin pitäisi aina olla. Kävin sitten gynegologin vastaanotolla ja sain kuulla, että sisälläni on todellakin elämää (plussasin viikko sitten). Kävin nukkumassa päiväunet ja hain lapset ajoissa hoidosta ja kävimme uimassa. Iltatoimet sujuivat leppoisasti. Ehkä meno on sitten taas toisenlaista, jos meille tosiaankin tulee vielä vauva.