Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun läski työkaveri ällöttää. En tajua, miten se voi pysyä tollasena!

Vierailija
04.10.2008 |

Se syö muka aina ruokalassa vain salaattia, eikä ota edes kastiketta. Nyrpistelee nenäänsä kahvipullalle, mutta silti lihoo 5kg vuosivauhtia. Mä en tajua! Itse olen normaali (161cm ja 63kg) ja tarkkailen jatkuvasti syömisiäni ja juomisiani, ettei tilanne riistäydy käsistä ja tää yksi se vain moralisoi toisten syömisiä isoon ääneen, mutta silti itse lihoo. Mua ärsyttää koko tyyppi ihan kauheasti.

Lisäksi toi sama ihminen ei hyväksy virheitä itsessään yhtään missään asiassa. Jos se tekee virheen vaikkapa omalla alueellaan, me muut ollaan varmasti syyllisiä. Meitä on kolme naista, jotka teemme yhdessä töitä, ja ollaan kaikki yksinhuoltajia. Tää läski haluaa baarissaki aina parhaat miehet. No ei se niitä saa, mutta me mun työkamun kanssa kuullaan sit maanantaina, jos ollaan menty hänen itselleen katsoman herkun kanssa jatkolle...

Miten ihmeessä kestän tuota ihmistä eläkkeelle asti?! En tajua! Nyt vinkkejä!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ongelmia

Vierailija
2/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei mulla ole ongelmia. Olen ihan ok työkaveri ja äiti kahdelle. En ole ongelmallinen yhtään. Mistä niin päättelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harrastaa kaloripitoista napostelua. Lisäksi hän ei näe itseään lihavana vaan normaalina. Jos tuo tyyppi nyt jo ärsyttää sinua niin ala katselemaan uutta työpaikkaa, sillä vanhemmiten tuollaiset ärsyttävät piirteet vain vahvistuvat. Kyllä työssä pitää pystyä olla mukavaa ja sinne ilolla voitava mennä!

Vierailija
4/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170 pitkä ja painan 62 kiloa ja se on minusta normaali.

No jaa, meillä kullakin on omat käsityksemme normaalista painosta ja onhan siihen olemassa jotain virallisia rajoja. Ap voi olla hyvin lihaksikas jolloin toi painokin on normaali, jos se taas on pelkkää löysää niin sitten hän VOI nayttää pullealta.

Vierailija
5/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttäisi katsoa kaltaistasi. Onneksi työpaikallani vain hoikkiksia.

Vierailija
6/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170 pitkä ja painan 62 kiloa ja se on minusta normaali.

Vierailija
7/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisia ihmisiä edes pitää mennä arvostelemaan, tyhmää!!!

Vierailija
8/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla. Kiinnostu hänen elämästään niin saat vastauksen miksi hän lihoo.

Voisit löytää hänestä uusia piirteitä työpaikan ulkopuolella, hänen kotonaan , sinun kotonaan..kävelysauvat käteen ja ulos hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi