Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran mun turkkilainen mies kauhisteli suomalaisen naisen rumuutta.

Vierailija
29.10.2008 |

Ja kuinkahan moni suomalainen nainen käyttää crocseja loka-marraskuun vaihteessa?

heh heh taas näitä provoja!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisilta naisiltä puuttuu viikset ja muukin hirsutistinen karvankasvu.

Sano sille terveisiä av:lta että painelee vaan takasin sinne turkkiin ihastelemaan niitä paikallisia kukkasia, sä voit mennä mukana.

Vierailija
2/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muodokas, hekumallisen näköinen blondi, joka näyttää naiselta, meikkaa ja käyttää korkokenkiä.

Mieheni mielestä on järkyttävää, että suomalainen nainen hoitaa itseään niin huonosti, on lihava, kulkee jossain tuulitakissa ja crocseissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kyllä ei niin ihania, mutta joukkoon mahtuu ihan laadukkaitakin naisia. Itsensä hoitamisen laiminlyöminen, tuulitakki ja crocsit on kamalia asioita.

Vierailija
4/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne crocsit oli just tänään miehen silmään pistänyt. ja näkeehän niitä kauhistuksia sisätiloissakin. just eilen näin lähikaupan myyjällä.

Vierailija
5/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hikiset turkkilaiset miehet pirattipukineissaan pizzataikina käsikarvoista roikkuen ovatkin luomakunnan kruunuja...

Vierailija
6/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ap oikeasti, kiinnostaa kiviäkin.

Vierailija
7/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liekin vaikeaa uskaltaa käyttää korkokenkiä ja meikata arkimeikkiä rohkeammin. Toisaalta sopisinko mieheni käsikynkkään, kun hän mieluusti pukeutuu myös tuulitakkiin ja farkkuihin?

Muutoin en ole lihava, hoidan hiuksiani ja ovat mielestäni ihan hyvin laitetut ja arkivaatteeni ovat vähän parempaa laatua. Enenmpi olen vain sporttityttö-lookkia.

Vierailija
8/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkilaiseen urooseen.

Vierailija
9/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se Reko ja Tina Lundanin kirja. Käsittääkseni tositapahtumia aika pitkälti?

Sen kirjan lukeminen kyllä ahdisti ja itketti, että se ei ole ainakaan sitten kevyttä luettavaa.

Vierailija
10/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa paljooks mua kiinnostaa mitä mieltä sun turkkilaises miehes on..

Mua ei todellakaan kiinnosta fillaroida korkkarit jalassa ja täys meikki päällä ku sataa kaatamalla..

Ja muutenkin..

Vierailija
11/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli naimisissa suomalaisen miehen kanssa.

Nyt hänellä on turkkilainen mies ja ylipainoa tullut reilusti (noin 25-30 kiloa). Hiukset rasvaiset (sen harvan kerran kun näen ilman kaapua) yms yms.

Vierailija
12/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole painokelpoinen. Eli aivan sama. Vakavasti ottaen, oman mieheni mielipiteen voin huomioida, muiden mielipiteistä viis.

Vierailija
13/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miehenkuvatuksellesi varmasti kelpaisin hyvin. Huvittaa vain että sellainen karvakäsi arvostelee jonkun naisen ulkomuotoa!

Vierailija
14/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vilunväreet meni kun kuvittelin sellaista karvepersettä sängyssäni, yäk!

Vierailija
15/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä mieltä tuppaa olemaan melkein kaikki ulkomaalaiset miehet.

Suomalaisella naisella on petraamista ulkonäkönsä hoitamisessa.

Fakta.

Vierailija
16/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta.

Vierailija
17/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina menee niin,että jos on ulkomaalainen mies, niin suomalainen mies ei ole muka huolinut...

Vierailija
18/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se oma suomalainen vaimo ole kaunis eikä ihana... ruoho on vihreämpää aidan tuolla puolen

Vierailija
19/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii tänne tulla haukkumaan.

Vierailija
20/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muodokas, hekumallisen näköinen blondi, joka näyttää naiselta, meikkaa ja käyttää korkokenkiä.

Mieheni mielestä on järkyttävää, että suomalainen nainen hoitaa itseään niin huonosti, on lihava, kulkee jossain tuulitakissa ja crocseissa.

crocseja en omista, mutta tuulitakin kyllä, eikä paljon kiinosta mitä sun miehes musta ajattelee.

Ei ole tapana hoitaa erityisemmin itseäni esim. en kuori ihoani, enkä meikkaa hiustenleikkunkin suoritan itse. Lenkkarit jalassa lähes aina, mutta silti äijät (myös turkkilaiset) yrittää vokotella ja kähmiä. Ei kiitos näitä tyyppejä enempää. Mielummin kuljen rauhassa normaaleissa vaatteissa, kun "hekumallisena" ukkojen kuolattavana. Mitä siitä muka saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme