Miksi Timo ei pidä Martinasta ?
Siksi että Martina ei suostunutkaan Timon lääppimiseen ja uskalsi haukkua Timoa. Eli Timo on just tyypillinen luuseri, alkaa haukkumaan naisia joihin ei mene läpi hänen lipevyys
Kommentit (55)
eipä saanutkaan Martiinaa " hurmatuksi" ja sehän vituttaa tosi paljon. Ei ilmeisesti saanut edes hierottua, lääpittyä tms
Vierailija:
niin tuo Timo vaikuttaa juuri sellaiselta luuserilta joka käyttää hyväkseen vähän ns. heikompia naisia kun sillä ei riitä munaa pitämään naista jolla omaakin tahtoa ja luonnetta löytyy.
Eli olen kyllä timon puolella. Martina on täysi aasi!!
Suorapuheinen voi olla, mutta silti täytyisi ottaa muut ihmiset huomiooon. Haukkua ei ketään saisi. Martinan mielestä asiat pitää sanoa suoraan ja sitten se on sen toisen ongelma kun Martina on ensin itse haukkunut sen toisen osapuolen. Tyypillinen koulukiusaajapiirre ihmisessä.
mutta ihmettelen, miten tuollainen salarakas, josta voisi käyttää muutakin nimitystä=),on julkkis? Millä meriiteillä? Täysin mitäänsanomaton typy, joka luulee itsestään liikoja.
Oisko tää viha tullut siitä, että Martina on vaan niin saakelin vihattava persoona. Ja näköjään nauttii itse siitä.
siksi en sitä näin julkisesti sanokaan. . .
Multa jäi vissiin jotain näkemättä, kun en nahnyt ollenkaan että Timo ois missään vaiheessa yrittänyt Martinaa jotenkin...?
sitä ihmettelin koko sen ajan kun se siellä oli.
mutta itse sain ainakin erittäin negatiivisen kuvan kyseisestä pikkujulkkiksesta. Katseli nenänvarttaan pitkin muita, kuvitteli olevansa parempi kuin muut, asettui muiden yläpuolelle, kuvitteli olevansa hyvännäköinen, jne. Videotervehdyksessäkin piti vielä alkaa opettaa aikuisia ihmisiä, että tehkää jotain jännempää, tää on sentään viihdeohjelma... Ööööh? Sanoo nainen, joka tullut julkisuuteen jonkun futarin salarakkaana, esitellyt tissejään ja tehnyt jonkun levyn toisen salarakkaan kanssa. Voi miten jännää!
Mä luulen myös, että koki Martiinan jotenkin sellaseks jota ei voinut edes saada (mutta mielessä varmaan ajatteli yhteisiä hetkiä hänen kanssaan :))
Ilmoittihan Timo heti ekana(?) iltana että kyllä mä sitä panisin. Ei taida poika tajuta et pisteet ropisee koko ajan ulkomaailmassa. Jää panemiset vähiin kun pääsee pois talosta.
S80:
Mä luulen myös, että koki Martiinan jotenkin sellaseks jota ei voinut edes saada (mutta mielessä varmaan ajatteli yhteisiä hetkiä hänen kanssaan :))
Vierailija:
Ilmoittihan Timo heti ekana(?) iltana että kyllä mä sitä panisin.
Miehet puhuivat Martinasta ja hänen ulkonäöstään makuuhuoneessaan negatiiviseen sävyyn, jolloin Timo ilmaisi kyllä panevansa häntä, mutta muuten ei kiinnostaisi.
Vierailija:
mutta itse sain ainakin erittäin negatiivisen kuvan kyseisestä pikkujulkkiksesta. Katseli nenänvarttaan pitkin muita, kuvitteli olevansa parempi kuin muut, asettui muiden yläpuolelle, kuvitteli olevansa hyvännäköinen, jne. Videotervehdyksessäkin piti vielä alkaa opettaa aikuisia ihmisiä, että tehkää jotain jännempää, tää on sentään viihdeohjelma... Ööööh? Sanoo nainen, joka tullut julkisuuteen jonkun futarin salarakkaana, esitellyt tissejään ja tehnyt jonkun levyn toisen salarakkaan kanssa. Voi miten jännää!
-tosi ärsyttävä idiootti, suoraan ja lyhyesti sanottuna.
Jaiks...
Vierailija:
. Jää panemiset vähiin kun pääsee pois talosta.
se haluaisi olla oikee malli mutta ei ole, se vaivaa sitä ja se kärsii huonommuuden tunteista ja tuntee ettei häntä arvoteta sen vuoksi, missä on ihan oikeessa.
miehen kohdalla jolle nainen=panopuu. Johan se nähtiin Sadun kanssa.
Vierailija:
miehen kohdalla jolle nainen=panopuu. Johan se nähtiin Sadun kanssa.
niin tuo Timo vaikuttaa juuri sellaiselta luuserilta joka käyttää hyväkseen vähän ns. heikompia naisia kun sillä ei riitä munaa pitämään naista jolla omaakin tahtoa ja luonnetta löytyy.