--Heinähatut to-pe vko 42--
Kommentit (41)
Näytän nenääni ketjussa, vaikkei omasta navasta näin alkukierrossa ole ihmeempää kerrottavaa.
FertilityFriend päätti löytää tänään, kp 5, niin paljon hedelmällisiä merkkejä, että päräytti vihreät ruutuun ja väittää potentiaaliseksi hedelmällisimmäksi päiväksi. Siis MITÄ? No, johtunee pienestä tuhruilusta vielä mensujen jäljiltä, ja jostain syystä vähän tipahtaneesta aamulämmöstä. En nyt ihan purematta niele, että oikeasti olisin ovuloimassa nyt!
Olen sen verran loppukuun taivaltaja, että voinkin nostaa jalat pöydälle ja odotella teidän alkukuun plussaajien sumaa! Olikos täällä ketään toista tähtäämässä heinäkuun loppupuolelle?
Lilbit kp 5/31-35 yk 3
LilBit:
Olen sen verran loppukuun taivaltaja, että voinkin nostaa jalat pöydälle ja odotella teidän alkukuun plussaajien sumaa! Olikos täällä ketään toista tähtäämässä heinäkuun loppupuolelle?
Lilbit kp 5/31-35 yk 3
Täällä tähdätään loppukuulle, jos tässä kierrossa tärppää eli 23. päivä olisi LA. Mutta mä oon jotenkin epäuskoinen, koska kierrostahan mulla ei ole mitään hajua ja ei meillä mikään hätäkään ole. :-)
Jonskuponsku kp2/?, yk2
Moi kaikille. Täällä oli joku lähdössä etelään ensi viikolla. Hyvää matkaa. Voi kun itsekkin pääsisi johonkin lämpimään.
Lupaavalta näyttää että monta plussaa saadaan tälle kuulle.
Marisa25, peukut on pystyssä. Toivottavasti saat pian sen kunnon viivankin esiin.
Itse odottelen vasta ovista saapuvaksi. Laskureitten mukaan pitäisi olla vasta ensi viikon loppuna. Ajattelin kuitenkin ruveta jo alkuviikosta tikuttelemaan, ettei vaan mee ohi. On se vaan niin malttamaton olo...
Mutta paljon plussa onnea kaikille ja jaksamista talon rakentajille!!! Onneks meillä on sentään se projekti jo loppu suoralla.
kp 10/33 yk2
Herään joka aamu reilun puoli tuntia ennen kellon soittoa eikä oo ehtiny edes vielä lehti tulla, joten täälläpä istun koneella.. Kohta pitäs lapset herättää.
Mua alkaa kyllä jännittää.. Nimittäin ne eiliset kuukautiskivut meni taas ohi. Mulla oli siis oviskipua kp 8. Nyt kp25. Kumpa tietäis, minä päivänä ovis on sit ollu, jos on ollu.. Näitä kuukautiskivun tyyppisiä on ollu useana päivänä (ei peräkkäisinä) ja menny aina ohi. Tosi huono olo on, mut mahatautiakin on täällä päin liikkeellä ja epäilen et liittyy siihen.
Eilen testasin negan.. Ajoissa oon, mut ku ei malta odottaa. Ja hankalaa, ku ei tiedä millon pitäs tätiä odotella. Jos se ovis olis ollu jo sillon kp 8 ni eiköhän kohta pitäis jo jotain näkyäkin..
Plussatuulia joka ikiselle! Aika moni näyttää olevan kierron alussa vielä, joten peitot heilumaan!!!
Nyt pitää mennä lapsipoloisia repimään ylös lämpimistä sängyistä..
Työn iloa kaikkille työtä tekeville ja lopuille muuten vaan mukavaa päivää!
iiiik kp 25/? yk 1-2
Uutena kuumeilijana hypähtäisin mukaan joukkoonne iloiseen, jos huolitte? Tai no, uutena ja uutena, viimeeksi kuumeilin kesällä 2005, sillä nyt kotona on poika 1.v 7kk!!
Eli pikkukakkosta meille toivottaisi ja yritys aloitettiin tässä kuussa pikku hiljaa, tjot menetelmällä. Tuo esikoinen tärppäsi nopeasti, joten toiveet on korkealla nytkin, joskin kierrot on EDELLEENKIN sekaisin synnytyksen jälkeen. Nyt on kp 13 ja kp 11 oli vällyissä sutinaa... Mulla ei ole haisuakaan milloin olisi ovis, kierrot ovat heitelleet 18-32 välillä, viimeisimmän ollessa 28. Ennen synnytystä tunsin AINA oviksen kivuliaastikin, mutta nyt vain ihan pari kertaa. :( Täytyy ottaa ovistikut käyttöön, jos ei tulosta muutamassa kuukaudessa synny...
Tämmöset on mietteet mulla tänä aamuna!! Mukavaa viikonlopun alkua kaikille.
Leonmami kp 13
Tuli mieleen että kun niitä plussa uutisia alkaa piakkoin tulla niin käykää laittamassa tiedot esittelypinoon niin tiedän päivittää plussanneet-listaan tiedot!!!
Noita tietoja on hankala poimia tuolta keskustelujen välistä!
Näin siis pysytään selvillä mikä tilanne on kunkin kohdalla ja myös tiedon pinosta tippumisesta sinne esittely pinoon joita en todellakaan halua tehdä yhden yhtä joten kaikille plussaa toivottelee
UudentuvanJussi kp 24/? yk 1
Hei vaan kaikki! Oon ollu tässä pinossa vähän aikaa enempi taustailemassa, mutta jos nyt lyhkäsesti kirjoittelisin...
Ensinnäkin kauhean paljon plussatuulia kaikille, joilla se aika on käsillä! Ajetaan ne tädit koteihinsa eikä päästetä takaisin seuraavaan 9 kuukauteen... Jooko?! Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan!!!
Rizza: Ymmärsinkö oikein, että lääkäri sanoi että voi olla ettet ovuloi ja kuitenkin ultrassa näkyi kypsymässä oleva rakkula? Kyllä sulla varmaan on nyt helpottunu olo, kun homma on lähteny rullaamaan ja saa vastauksia kysymyksiin. Yritin löytää tietoa tuosta siittiöiden hidastumisesta, mutta tuntuis että kyllä kai niiden liikkuminen muutenkin hidastuu parin vuorokauden kuluttua... En tiedä. Mutta jännän yksityiskohdan löysin; aamuisin miehen siemennesteessä on enemmän siittiöitä kuin illalla! (Kaikkea sitä oppii...)
).( Kolmisen viikkoa sitten tikutin oviksen ja muka oireilinkin. Sitten viime viikolla oli lupaavia raskausoireita, ja kaksi negatestiä ehdin tekemään. Elien kävin sitten gynellä, niin siellä katottiin ultralla ja toisella puolella oli vanhempi puhjennut rakkula ja toisella puolella juuri kypsä puhkeamaisillaan oleva follikkeli, eli lääkärin mukaan minulla olisi ovis ollut eilen tai tänään... Nyt kyllä on alamaha aika kipeä, että olisikohan ne niitä oviskipuja?! Olin ihan onnessani silloin kolme viikkoa sitten, kun ovistesteihin tuli väriä, että nyt mä ovuloin... Mutta se olikin vain joku kysta... Nyt toisaalta on helpottavaa, että vielä ei ole tätä kiertoa menetetty! Onneksi toissailtana pupuiltiin ja eilen sitten vielä varmisteltiin, kun oli tuo tieto oviksesta... Täm kierto onkin taas tosi pitkä!
-Mimmi75-
tai onhan nuo olleet huomenet jo klo neljästä ku en enää unta saanut. prkl. kumma levottomuus vaivaa.
Täällä on monia rakentajia, kaikki kunnia ja hatun nosto!! Ja yleensä nää ajoittuu vielä ns. ruuhkavuosiin. mä tiedän et meillä se olis heti avioeron paikka, turha edes haaveilla :) Tietenkin jos rahaa olis kuin roskaa niin rakennuttaisin kunnon kartanon mut nyt ei ole auttanut kuin ostaa toisten entisiä :)
Unelmalle suuret osaanotot ja pahoittelut!!! Paljon jaksamisia ja voimia!!
Lillifee: ohut viiva muntui myöhemmin päivällä paksuksi, koko ruudun kattavaksi plussaksi. Oliskin selkeä plussa eikä se pirun roskishaamu :) Tosin mulla ei ikänä negatesteistä ole tullut roskishaamua.
Tilasin netistä pari uutta testiä, pitäisi tulla tänään.
Onko nuo nettikaupat muuten ihan turvallisia maksaa kortilla? [hyvä maksaa ensin ja kysyä vasta sitten.. ;)]
Ja ei täälläkään vaikka se arki hektistä onkin[pari pientä villikkoa, työ] se malttamattomuus pysy kurissa. Aina sitä aikaa löytää jostain haaveiluun vaikkei mihinkään muuhun tuntuisi löytyvän...
Kiitoksia kaikille tsemppaajille ja täällä myös kovasti peukut pystyssä myös muiden puolesta!!!! On se vaan maailman ihmeellisin juttu...
Unelma08: Pahoittelut tädin vuoksi. *voimahali*
Rizza: " Hyviä" uutisia ainakin näin ensi alkuun oli lääkärillä teille.
lillifee: Mun mies sai sen matkan työnantajalta " hyvästä työstä" :) Ja se sattu oikein sopivaan saumaan, koska menimme kesällä naimisiin ja emme vielä ole häämatkalla ehtineet käydä. Viikon verran ollaan kanarialla, vain me kaksi ;)
Leonmami: Tervetuloa vaan mukaan. Kyllä tänne aina uusia kuumeilijoita mahtuu mukaan. Toivotan sinullekin tärppionnea.
).( Ärsyttää tää oviksen bongailu. Yleensä tunnen selvästi koska minulla on ovis: tuhti valkovuoto, kutina, vihlonta jommalla kummalla puolen jne.. Nyt sit valkovuoto on ollu tuhtia ja kutinaa ollu useamman päivän, mutta sitä vihlontaa vatsassa ei tunnu.
Elikäs, onko vielä ovis tulematta? ?
Eilen taas oli kummallinen juttu, kun valkovuodon seassa oli verta ekan kerran. Mitäs tämä tarkoittaa? Oliko silloin ovis vai??
Oviksen tikuttelua en ole ajatellut ottaa tehtäväksi, mutta täytynee sitten jossain vaiheessa ottaa käyttöön, jos näin sekavilta tuntuu nää ovisoireet.
Mut parempia oviksenbongaus-hetkiä teille :D Ja peitot heilumaan.
Kaktus 16/? yk 2
Uusille tervetuloa mukaan!
Jotain ovislaskuria aamulla käytin ja sen mukaan (riippuen kierron pituudesta) tämä viikko ja vknloppu on otollista pupuilu aikaa,hyvä niin sillä peittoja on heiluteltu ja ens viikon mies on työmatkalla. Täytynee siis löysäillä viikonloppuna raksalla =)
Jännä muuten kun kaikki varoittelee tuosta rakentamisen rankkuudesta yms. niin mä oikein odotan milloin se alkaa. Tottahan se ois kiva jos mies joskus kotonakin ois,mutta kyllä mä ainakin ajattelen että tämä on nyt vain väliaikaista ja meidän kotihan se siellä valmistuu. Ainoastaan harmittelen etten itse ehdi raksalla puuhailla niin paljon kuin haluisin. seuraava talo tehdäänkin vasta kun lapset ovat isompia =)
pupu kp 19/30-35
Marisalle tsemppiä, et haamu muuttuu kohta selvemmäks!
Rizza: Hyvä, et kaikki oli kuitenkin kunnossa ja ei mitään vakavaa löytynyt siis!
Kaktus: Hauskaa reissua, nauttikaahan!
lillifee: Täällä samoin, ei millään malttais odottaa ja mieli tekis mennä ostaan testi JO NYT!!! Pitäis kyllä yrittää nyt malttaa..
( . ) Mä oon ollut TOSI väsynyt nyt eilisen ja tän päivän, tekis mieli vaan nukkua.. ja on närästänyt parina yönä ja pientä huonoa oloakin on... mut siis nää on varmasti taas näitä kuviteltuja oireita!
Toiv ei, mut en luota kyllä näihin, kun oon oireillu aiemminkin ja huonosti on käynyt.
Tai no tätä pientä etomista ei oo ollu, mut se nyt voi olla jotain väsymyksen oireitakin. Siis oon nukkunu kyllä huonosti, kun tuo lapsonen on herättänyt kerran yössä ja sit uni on katkennut. Mutta en mä yleensä NÄIN väsynyt oo.. ;)
No saas nähdä miten käy, jos nää oiskin oikeita oireita.. juu varmaan! No voi olla, et testaan jo viikonlopun aikana kuitenkin.. en malta odottaa :(
Oli joku kyselly haluista ovulaatioaikaan, niin mulla kyllä on =D Ja muutenkin sit tädin aikaan, et mulla hormoonit tekee sen niin.
Mukavaa viikonloppua kaikille!!
Emmuli kp 23/n.30 yk 3
Uusille lämpimästi tervetuloa!!
Emmuli taaskin
Kiitos kaikille tsemppauksesta! Tuntuu niin hyvältä, että asiat alkavat mennä vihdoinkin eteenpäin. Olisi pitänyt mennä tutkimuksiin jo kesällä, kun meillä oli jo silloin ensimmäinen aika sinne. Raskauden ja keskenmenon takia pääsimme kuitenkin sinne vasta nyt. Olen iloinen. :)
Pupu00: Kyllä ne uutiset olivat hyviä niinkuin ajattelitkin. :) Olen helpottunut, että tutkimuksessa kaikki oli ok, mutta hieman jännityksellä odottelen maanantain verikokeita.
AnniHelen@: Kiitos tsempityksestä! Pitkissä kierroissa on se huono puoli, että ovulaatioaikaa saa aina odotella kamalan kauan. Jospa niissä verikokeissa kuitenkin selviäsi syy, mitä apua me tarvitsisimme. :)
Mimmi75: Joo näin lääkäri sanoi, että voi olla, etten aina ovuloi pitkän kierron vuoksi. Olen kyllä keväästä asti saanut ovistestiin plussan, vaikka kierto on heitellyt. Tulin keväälllä jopa raskaaksi, kun sain ovisplussan kp 33.
Olen käyttänyt keväästä asti estrogeeniä paikallisesti, kun paikat on alhaalla niin kuivat. Nytkin lääkäri sanoi, että limakalvot ovat kuivanpuoleiset. Ja vaikka ovistestiin saisin plussan, niin ovulaatiota ei välttämättä kuulemma silti tapahdu. Odottelen jo malttamattomana, että kierto menisi nopeasti ja pääsisin varaamaan uutta aikaa erikoislääkärille.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!!
Rizza kp 18/38-47, yk 17
Kiitos kaikille, jotka toivotitte minulle voimia....kiitos...kai se tästä, se raskas aika tulee taas sitten kun on hautajaiset. Nyt täytyy kerätä voimia, jotta jaksaa lohduttaa ja olla äitini tukena. Onneksi on viikonloppu vapaa, jotta saa levätä.
Tervetuloa mukaan taas uudet tulijat...tämä on erittäin iloinen ja hauska kuumeilijaporukka.
Kaktusko oli matkalle menossa....oikein ihanaa matkaa teille ja nauttikaa toistenne seurasta :)
Mulla on vuoto vähentynyt aika hyvin, joten täti on ruvennut pakkailemaan tavaroita...appiukkokin lähtee huomenna kotiin ja mieheni veli lähtee sunnuntaina...jos koittaisi sitten houkutella miehen" peittojen väliin" , vaikka ei mitkään hyvät päivät olekaan vauvanteon kannalta, mutta täytyy sitä kuitenkin pitää tämä parisuhdekin kunnossa ja sitä ihan kahdenkeskistä aikaa ei ole kuin makkarin puolella.
Rakennuksella en ole käynyt pariin päivää, kun nuorempi tyttö on kipeä. Tänään siellä on tehty lattiavaluu ja ma ja to ladottiin tiilet ruoteitten päälle ja itse kattoa ruvetaan huomenna latomaan. Katsotaan nyt jos tyttö olisi huomenna jo terve, niin päästäisiin hieman taas tontille siivoilemaan jne.
Unelma08 kp 6/31 ?
Ratkesin tänään kauppareissul meneen apteekkiin.Ostin testin ja menin kotiin samoin tein ja tein testin.- näytti.Nyt harmittelen kauheesti etten odottanut huomen aamuun.2 iltana ollu rinnat aivan tosi kipeet ja eilen olin jo täysin 100varma et nyt oon raskaana.Nyt niinku kp25/26,27,30(niinku näillä main..)et ois se varmaan jo näkynyt...vaik ei ollu aamupissa...mut katellaan viel...alko niin tympiin et kävin ostaan 1 sidukan,kyllä maistuu hyvältä.Huomen olis ollu tarkotus lähtee bilettään mut ku oisin siitäki päässy luistaan ku luulin olevani raskaana.plääh..ei kyl huvita yhtään vaik mummuki jo meille aikonu tulla muksuja vahtiin.Mut katellaan viel(onhan täs viel toivonhitunen jäljel.....:)))
T:Roosa76 ps.onnee plussiin muille!!!
täällä äsken saatu nega, roskishaamusta enää tietoakaan.
päiviä vielä jäljellä että voi olla että on, voipi olla ettei.
Minä jatkan täällä lämmön kourissa palelua[päälle 37, hyr] ja muiden oireidenj kuvittelua :)
Kaktukselle ihanaa, lämmintä kuhertelureissua <3
Roosalle ja muille paljon plussaonnea :)
Ihanaa viikonloppu edessä. Ihan uteliaisuudesta kyselen, että onko täällä muita jotka haaveilevat pikkusesta vaikka edellinenkin lapsi olisi vilä " vauva" ? Mietin vain että kuinkakohan sitä sitten jaksaa kahden pienen kanssa, kun mieskin on paljon töissä. Kuume on kuitenkin niin kova ja luulen että sitä sitten kuitenkin selviää.. Onko kokemuksia?? Niin hyviä kuin huonojakin??
Pahoittelunu tädin yllättämille ja paljon plussa onnea muille!!
Itsellä täti on vasta lähdössä pois.. kyllä se sitten kauan viipyikin, lähemmäs kaksi viikkoa. Mutta kai sitä on mentävä iltapuuron keittoon
kp 11/33 Yk 2
Esikoinen on toista päivää kuumeessa (tänään jo vähän parempi) ja kaksi yötä on mennyt nyt valvoessa, tai siis pätkittäiset yöunet takana, zzzz... Joku kuumeflunssa ilmeisesti liikkeellä. Kuumetta yli 38 astetta. Päivällä parepi ja illalla kuume nousee. No, se on elämää.
Illalla ennen kun valvomisrumba alkoi päästiin heiluttamaan peittoja. :) En olisi kyllä kauheasti jaksanut, mutta jotenkin se meni. Nyt kai kp vasta 12/26-29. Lauantaina tai sunnuntaina pitäisi vielä jaksaa. En tiedä mikä vaivaa (väsymys?), mutta ei pahemmin huvita. Eilen näytti siltä, että hiiva olisi " päällä" . Ostinkin apteekista maitohappobakteerikapseleita, jos vaikka auttaisi.
Ensi kierrossa en kyllä sitten mitään ihmeempiä vitamiineja syö enkä jaksa stressata. Alkaa ärsyttää tämä ainainen stressaaminen ja oviksen bongaus. :/
Hyvää viikonloppua! =) ++++ Plussaonnea!
Ihanaa kun on vasta viikonlopun alku!!:)
Tosi kiva kun täällä on niin monta ihan samoissa menijää (ainakin Kaktus ja Mangusti) niin on sitten monta piinailijaakin yhtä aikaa...
Meillä ei vielä ole ihan kamala " kuume" päällä, pikemminkin ehkä järkiratkaisu tämä kakkonen on, kun haluamme lapsillemme suht pienen ikäeron (2½v jos pian tärppää)... Minkäs ikäisiä lapsia teillä muilla on ja kuinka moni on esikoisen " toivoja" ?
Minnespäin etelää te Kaktus lähdette, jos saa kysyä? Mä olen ottamassa " viikonlopun irti arjesta" ystäväni kanssa joulukuun alussa ja lähdemme Lontooseen. Perhelomalle lähdemme Thaimaaseen sitten maaliskuussa. Millään ei kyllä jaksaisi odottaa, olen sellainen matkustushullu, kokoajan pitäisi olla matka varattuna johonkin... :(
).( on siis kp13 menossa ja tän vauvalehden laskurin mukaan hedelmällisin päivä on maanantai (oli muuten esikoisestakin ja myös tärppäsi silloin, varmitui vielä 4d-ultrassa)... Peittoja on hulmuteltu vasta kp11, joten nyt kun mies tulee kotiin kympiltä pitäs se kellistää tonne makkariin, tai vaikka edes tähän sohvalle... ;) Sillä nyt tuskin on mitään sitä vastaan, mutta nyt ei kyllä itseä huvittaisi, väsyttää niin armottomasti... *haukotus*
Kauniita unosia kaikille ja oman vauskin kuvia!! ;)
Leonmami edelleen kp13
Kaktus-84, pieni toivo on vielä itämässä, vilunväreitä taas ollut pitkin päivää ja flunssa ainakin toistaiseksi itseltä poissa :) . Ihanaa lomaa teille! Minäkin mieluusti lähtisin jonnekin auringon lämpöön. Voikun mieheltä liikenisi aikaa etelän matkaan, mutta turha toivo.
Marisa25, tervetuloa joukkoomme. Lupaavalta kuulostaa, täällä on peukut pystyssä bd!!! Milloin meinaat testata uudelleen?
Annique, mä olen testaillut useamman kerran päivässä, en tosin ihan joka kerta, mutta useimmiten. Huomasin itseni kohdalla, että tikut näyttää eri vuorokauden aikaan eri vahvuisen viivan. Puolen päivän aikaan olen saanut aina selvimmän huolimatta siitä, onko virtsa ollut rakossa tunnin ja useamman tunnin.
Rizza, hieno juttu, että tutkimukset menivät hyvin eikä mitään kamalan huonoa löytynyt.
Roosa76, sulla alkaa olla jännät paikat. Koska meinaat testailla?
Jospa heinäkuisiin alkaisi nyt tulla plussauutisia bd+++++++!!
Eipä tänne uutta. Odottavan aika on niin piiiittkä. Pitäisi varmaan suunnitella päivät täyteen jotain erityistä ohjelmaa, ettei jäisi aikaa miettiä mahdollista raskautumista. Mieli teki jo tänään mennä apteekin kautta ostamaan pari testiä odottamaan... vaikka niin eilen vannoin, etten varmasti osta kaappiin yhtään odottamaan. Miten sitä on niin malttamaton?! Kateellisena niille, jotka pystyvät odottamaan viikonkin testaamatta, kun tädin olisi pitänyt tulla. Heh, mä teen kyllä hyvää raskaustestibisnekselle...
lillifee kp 20/30-31(26?)