Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä lapset alkavat käydä kylässä ilman vanhempiaan?

Vierailija
18.10.2007 |

Meillä on pian 4v tyttö. Pitäskö hänen ikäisten jo käydä kylässä tuttavilla (siis ihan naapurissa) yksin (tai saatilla, mutta jäisi yksin)?

Kouluiässä ainakin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että meillä kävisi kylässä muita naapurien lapsia, mutta vanhempansa eivät laske, ja eivät ota myöskään kylään meidän lasta yksinään. Onko outoa?

Vierailija
2/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti siihen vaikuttaa eniten minkälaisia naapureita on. Meillä esim. naapurin vanhemmat pitävät itseään (ja lapsiaan) parempina kuin me muut. Eivät ole kenenkään naapurin kanssa väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mun muksun huone on sellasessa kunnossa, että sinne voi vieraan tuoda

2) Vierailevalla lapsella on lupa omilta vanhemmiltaan

Asumme luhtitalossa ja tässä on paljon lapsiperheitä.

Vierailija
4/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset aloittivat leikkikyläilyn mennessään tarhaan 3-vuotiaina. Kutsuja tulee noin kerran kuussa ja meillä käy joku tarhakaveri suunnilleen kerran kuussa.

Olen yh, ja tällä viikolla omani on yhden illan yh-ystäväni luona ja eilen yh-ystäväni tyttö oli meillä. Kerran viikossa jonkun yh:n lapsi on melkein aina meillä.

Vierailija
5/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mahdollisuutta viikolla ottaa meille lapsia leikkimään. Päivät ovat niin täysiä! Tarhakin on niin kaukana, että lähinnä synttärikutsuja saavat lapset.

Vierailija
6/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mä sain eilen tehtyä ihan älyttömästi kotihommia, kun lapset rakensivat majan olkkariin. Tänään mulla on omaa aikaa tehdä töiden jälkeen mitä mua huvittaa, käydä vaikka lenkillä tai jäädä töihin.

Lasten vaihtaminen antaa aikaa, ei vie sitä!

se toinen yh

Vierailija
7/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset leikkii keskenään ja voi itse hetken tehdä jotain rauhassa, joko sen ruuan tai istua hetki kahvikupin ääressä.

Jos on lapsen kanssa kahden, se on koko ajan puntissa kiinni.