Mitä tämä on? En taida olla ihan normaali.
Olen ihmissuhteissa pahasti pettynyt yhden lapsen yh. Netissä sitten tapasin tuossa mukavan ja fiksun oloisen dippainssin. On vielä ihan komeakin. Hän on kovasti kiinnostunut, ja ehdottelee tapaamista. Hän asuu toisella paikkakunnalla, ja on nyt pyytänyt että menisin vkl:na sinne.
Tunnen itseni huoraksi!! Oon ollut niin pitkään lapsen kanssa kahden, etten osaa mieltää itseäni naiseksi, joka kaipaisi miehen turvaa ja syliä. Tunnen itseni halvaksi, jos menen hänen luokseen. Ja entäpä jos ehdottaisi seksiä! Koen senkin niin ristiriitaiseksi. Minä nussin vieraassa kaupungissa, kun lapseni on isänsä perheen luona.
Mut on kasvatettu ääriuskonnollisessa kodissa, haukuttu huoraksi jo pienenä tyttönä. Miten ihmeessä pystyn koskaan ottamaan vastaan rakkautta, harrastamaan seksiä ilman huonoa omaatuntoa, ottaa vähän riskejä?
Kommentit (7)
katsele tuota kirjoitustasi ja ajatuksiasi objektiivisesti. pohdi millainen nainen on mielestäsi huora. No, oletko sellainen. Ja haluatko todella ekalla tapaamisella ... niin mitä haluat siltä tapaamiselta?
Niin, ymmärränhän minä etten ole oikeasti mikään huora. Mutta aina on iskustettu päähän sitä, että kaikenlainen vehtaaminen miesten kanssa ennen avioliittoa on syntiä.
Mulla on kyllä miehen kotikaupungissa ystävä, jonka luokse ajattelin samalla mennä käymään. Joten jos on ihan tosi paha tyyppi, niin enpähän ole ainakaan hänen armoillaan. Mies vaikuttaa kyllä tosi symppikseltä ja fiksulta. En nyt ihan pöljän kanssa minnekään lähtisikään.
Miten hoitaa treffit fiksusti? Olisiko esim. joku leffailta ok? Mielellään en menisi vieraan miehen kotiin ensimmäisenä, vaikka sitähän ihmiset tekevät monesti humalapäissään.
Itse olen uskovainen ja vaikka kävin poikaystäväkokelaitten kanssa kahdestaan mökillä ja telttailemassa niin tein selväksi etten harrasta seksiä ennen kuin papin aamenen jälkeen. Tyyppi joka ei olisi sitä ymmärtänyt ei olisi ollut minulle muutenkaan sopiva.
voi harrastaa, sitten kun oppii tuntemaan toista, papin aamenet kannattaa ottaa, vasta kun toisesta tietää ne " huonotkin" tavat.
IFK puuttuu löydy DJ Oy TT Lahtela liittyy Oy
No niin tai näin, niin en minäkään kauhean helposti lähtisi minkään nettitutun luo toiselle paikkakunnalle viikonlopuksi..
Onko teillä paljonkin välimatkaa?