Mun mies kysyi multa että he on miesporukassa pohtineet miksi naimisissa olevat naiset meikkaavat kun lähtevät ulos.
En oikein tajunnut koko kysymystä, tajuaako joku muu? Miten ne miehet oli sen ajatelleet? Mä olen aina kuvitellut että miehet toivoo että vaimo laittautuu mutta vissiin sitte ei vai? Onko teillä törmätty tämmöiseen?
Kommentit (14)
jos ne ihmettelevät sitä miksi naimisissa olevat naiset eivät laittaudu kotona ollessaan mutta sitten kyllä tälläydytään kun lähdetään kodin ulkopuolelle.
Siis ettei omaa miestä varten tarvitse laittautua mutta muita kyllä.
Mä ymmärtäisin tämän näin.
naiset meikkaa miesten takia :) Eli ajatus on että luullaan naisen menevän miehen iskuun
mutta niin se vain on, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä huolellisemmin pitää meikata. Nuori tyttö ei tarvitse meikkiä. Mutta äiti-ihmisen pitää meikata ja piilottaa väsymyksen jäljet. Ja kun peitekynää laitetaan, niin sitten pitää laittaa muutakin.
Ja kun kohotamme fyysistä kuntoa, emme tee sitä itsemme takia, vaan miesten=)
En minäkään aina jaksa laittautua kotona, mutta yritän kyllä mahdollisimman usein, ettei oman miehen aina tarvitse nähdä sitä ränsistyneintä puolta minusta.
Minä ihmettelen minne oma mies on menossa jos käy suihkussa, pesee hampaansa ja pukee farkut jalkaan.
Nii-in. Eihän näitä kuulu tehä silloin kun ollaan " vain" kotona
eikkaan taas joka päivä. sitä paitsi ulos lähtiessä en meikkaa muita miehiä varten, vaan ikään kuin edustan meidän perhettä, että mieskin voi olla ylpeä. Sitä paitsi voisi ne miehet vähän palautetta antaa. Ei meillä mies ainakaan kehu jos laittaudun kotona niin sitä ajattelee ettei se ole hänelle tärkeää edes.
Kerran nuorempana festareilla kavereitteni (miehiä ja naisia) kanssa ollessani mieheni kaveri oli nähnyt minut ja soittanut oitis miehelleni, että " täällä x pitää hauskaa ilman sinua ja miehiäkin on seurueessa" .
Naureskeltiin mieheni kanssa soittoa kun kotiuduin :D
Sain kaikki tsiljoona näppylääni piiloon ja muutenkin kulahtaneen ulkonäköni paremmaksi=)
Meillä vaimo meikkaa jos lähtee kavereitten kanssa ulos tai yksikseen. Jos mennään yhdessä ulos, niin lähtee ilman meikkiä ja "pieruverkkareissa". Kyllähän se vähän tottakai vaivaa ainakin itseäni.
Olen ollut kauan leski ja olen melkein 70 vuotta. Meikkaan joka kerta, kun lähden ulos. Teen sen itseni takia. Olen saanut usein kehuja huolitellusta ulkoasusta jopa naisilta.
Oma mieheni onneksi aina välillä patistaa uusia vaatteita ostamaan. ja meikata saan, tosin on kyllä sanonut että tykkää luonnonmukaisemmasta meikistä enemmän. Koruja ostelee mulle, itse ostan kuulema liian isoja.