Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni ymmärtämään, että täytyy syödä useammin

Vierailija
17.10.2007 |

ja pienempiä annoksia kerralla? Mieheni syö valehtelematta 1-3 kertaa päivässä ja annokset ovat sitten sen mukaisia. Vettä ei juo juuri ollenkaan, eikä paljon muutakaan. Kyllähän siinä aineenvaihdunta on jo niin jumissa, ettei ole tosikaan! Hän on hieman ylipainoinen, ei paljon, mutta kuitenkin. Itse syön 4-6 kertaa päivässä pieniä annoksia ja vettä juon muun nesteen lisäksi pari litraa. Ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia, mutta varmaan olokin olisi parempi, jos vähän useammin söisi/joisi. Eilenkin illalla mies hoksasi, ettei ole syönyt yhtään mitään koko päivänä ja siitä sitten tietysti jääkaapille ja yöksi maha täyteen. Yhdessä olemme olleet 7 vuotta, joten mikään uusi tämä asia ei minulle ole. Silti jaksan aina hämmästellä. Ehkä vika on vain minussa. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisen ruokailun tärkeydestä, eli miehesi ei tod. ole ainoa joka tekee näin. Seuraavalla yhteidellä lomalla tms. kun olette pitkiä aikoja yhdessä voisit tietysti tehdä miehelle terveellisiä välipaloja ja aterioita aina kun itsekin syöt ja ehkä mies huomaisi miten paljon parempi olo on kun syö säännöllisesti.

Vierailija
2/2 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarjoan välipalaa niin hän virnuilee " että sinäkin syöt koko ajan" . En tosiaan ole mikään norsu.

Mitä minä aikuista ihmistä nalkutan ja koulutan, jos valittaa töistä tullessa että on kamala olo ja väsynyt, niin totean vaan että ai, et ole taas syönyt mitään koko päivänä. Ja kun aamulla valittaa ettei saanut illalla unta, sanon vaan että söit sitten itsesi ähkyksi illalla.

Ja yleensä olen oikeassa. Minkäs teet. 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän