Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä haluaisit sinulle tehtävän esileikin aikana?

Vierailija
16.10.2007 |

Mitä sellaista nainen voisi sinulle tehdä, että sinulta menisi jalat alta (seksin aloituksessa, esileikissä tai itse aktin aikana) ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassien hyväily esimerkiksi doggy style asennossa on kiva lisä. Tai sitten jos on useampi varvi painettu ja pimpsa alkaa olla turhan luikas voisi nainen asettaa kätensä värkilleen siten että kalu hankautuu parin sormen väliin mennessään sisään. Lisäkitkaa ja jotenkin " pervo" juttu.

Vierailija
2/8 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu jo mun sisään, en jaksa enää odottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo hyväilisi ememmän vartalloani ja puristelisi vähän lihaksiani. Tuntuisi mukavalta itsetunnon seudulla. Pelkkä kullisssa kiinni oleminen ei ole mikään ekstaasin huippu.

Kynnet ja hampaat esiin vaan..

Vierailija
4/8 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa on tuossa mun vaimossa niin se että sitä ei tarvitse lämmitellä eikä hinkata. Se haluaa suunnilleen heti sisään ja äksöniä.

Muistan vieläkin ensimmäisen tyttöystäväni teinajoilta. Se oli ihan hirveätä. Se pirun prinsessa pakotti minut aina johonkin saatanan hempeily lässytys sessioihin. Loputonta rakkaus paskaa, imartelua, kehumista ja ylistystä kun pallit oli halkeamispisteessä muutenkin. Oikeasti siis kaava meni niin että ei mitään saumaa alle 20 minuutin muuta kuin puhetta puhetta puhetta . Sitten kun lopulta pääsi loveen niin oli jos hermot sunnilleen riekaleina siitä odottelusta. Kukahan senkin sai riesakseen..kivat sille raukalle.

Vierailija
5/8 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hienoa on tuossa mun vaimossa niin se että sitä ei tarvitse lämmitellä eikä hinkata. Se haluaa suunnilleen heti sisään ja äksöniä.

Muistan vieläkin ensimmäisen tyttöystäväni teinajoilta. Se oli ihan hirveätä. Se pirun prinsessa pakotti minut aina johonkin saatanan hempeily lässytys sessioihin. Loputonta rakkaus paskaa, imartelua, kehumista ja ylistystä kun pallit oli halkeamispisteessä muutenkin. Oikeasti siis kaava meni niin että ei mitään saumaa alle 20 minuutin muuta kuin puhetta puhetta puhetta . Sitten kun lopulta pääsi loveen niin oli jos hermot sunnilleen riekaleina siitä odottelusta. Kukahan senkin sai riesakseen..kivat sille raukalle.

Vierailija
6/8 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä prinsessoja jotka haluavat että heidän kanssaan keskustellaan, silitellään poskea ja tukkaa, kehutaan, vannotaan rakkauden valoja jne. tuntikausia. Sitten kun viimein prinsessa on lämmitetty he ovat estyneitä , haluttomia ja passiivisia eivätkä vastavuoroisesti, tai edes tasa-arvoisesti, ole valmiita arvostamaan ja hoitelemaan prinssiään.

Mıes32

Vierailija:

Vierailija
7/8 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sinun vaimon kaltainen.:) En kauheesti välitä mistää esileikistä. Ehkä joku 5minsaa ihan kiva. Sit alan jo vonkaan et laita jo sisään. Meille tämä passaa ja olemme tyytyväisiä seksiimme.

Vierailija
8/8 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä pitkään jaksa, kun mieheni kalu on niin upea ja hän osaa käyttää sitä niin hyvin, että haluan sen yleensä heti sisääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi