Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: 2190€ liian suuri peruspalkka sh:lle? Kyllä vai ei.

Vierailija
16.10.2007 |

Eikä mitään selityksiä, pelkka kyllä tai ei.

ap vastaa: Ei.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat itse vetoavat koulutukseensa. No, monet, korostan MONET, pidemmän koulutuksen omaavat tekevät vastuullisia töitä pienemmällä palkalla. Hoitajan koulutus on opistotasoinen...

Vierailija
42/45 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500-2700 eur/kk. Sitä enemmän on rutosti liikaa. On se nyt perkele jos sillä koulutuksella ja työllä saa enemmän kuin minä (2900/kk), 10 vuotta korkeakoulua käynyt. Ja vastaan sentään vähän isommista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EI ole liian suuri peruspalkka sellaisilla sh:lla, jotka tekevät työtä esim. tehohoitoyksiköissä, jossa vastuu ja ammattitaito täytyy olla huippuunsa vedetty.

KYLLÄ on liian suuri esim. monissa sosiaaliviraston alaisuudessa työnskentelevillä hoitajilla kuten esim. vanhainkodeissa tai palvelutaloissa. Näissä paikoissa tekevät kutakuinkin samat työt perus-tai lähihoitajien kanssa. Ja usein nämä sh:t saavat vielä tehdä pääsääntöisesti arkiaamua/ vähän vkonloppuja, kun perushoitajat painavat sitten iltaa, aamua, yötä...Ja heidän peruspalkkansa ei päätä huimaa.

Eli loppupelissä tuollaisissa paikoissa perushoitajat voivat tienata enemmänkin kuin korkeamman koulutuksen saaneet ja isomman vastuun omaavat sairaanhoitajat. Onko se oikein?

Vierailija
44/45 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2500-2700 eur/kk. Sitä enemmän on rutosti liikaa. On se nyt perkele jos sillä koulutuksella ja työllä saa enemmän kuin minä (2900/kk), 10 vuotta korkeakoulua käynyt. Ja vastaan sentään vähän isommista asioista.

Vierailija
45/45 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija: