Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoitaja, vaihdoin alaa...

Vierailija
16.10.2007 |

Enkä varmasti tee enää hoitajan työtä! Välillä olen vielä tehnyt keikkaa. Nyt kun lukee, mikä sylkykuppi olen ja p*ska ihminen, ei enää huvita mennä haukuttavaksi. Joku toinen tehköön sen puolestani!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkanikin on nykyään parempi ja työajat mukavammat. En silti lähtenyt vain palkan takia, toki sekin vaikutti.

Vierailija
2/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän saakka. Eli kyllä sitä teidän työtänne arvostetaan, mutta ei todellakaan teidän käytöstänne ihmisinä juuri tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä koulii vielä näitä pahiten räksyttäviä. Koska elämä on.

Vierailija
4/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin alaa jo pari vuotta sitten, eikä minulla ole enää tekemistä tehyn vaatimusten kanssa. Silti toivon, että sh:t saavat toivomansa korotukset.

Vierailija
5/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki on kadonnut täysin! Joka asiaan ollaan tyytymättömiä ja kaikki on jonkun vika. Ihminen ei voi nykyään kuolla ilman, että se olisi jonkun syy. Satuin paikalle tilanteeseen, jossa henkilö pyörtyi verikoetta otettaessa. Autoin häntä virkoamaan, mittailin paineita ja verensokeria ja kaikki oli ihan kunnossa. Ja mitä sain palkinnoksi? Jouduin kirjoittamaan vastineen tapahtuneesta!

Hoitajia huoritellaan ja haukutaan, heille huudetaan ja käyttäydytään agressiivisesti. Ja kun sairaalaan tullaan, niin yht' äkkiä suurin ongelma onkin kun ei olla syöty kahteen tuntiin.

Onneksi ei tarvitse enää joka päivä olla sellaisen paineen alaisena ja haukuttavana paskapalkalla (kirjaimellisesti). Onneksi tässä maailmassa on muutakin työtä.

Vierailija
6/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...