Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointi on jokaisen henkilökohtainen asia!

Vierailija
16.10.2007 |

Kunhan noudattaa lakia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka samalla kun imettelee vauvaa? Henkilökohtaisuus loppuu siihen kun joku muukin HENKILÖ on savun vaikutuspiirissä. Laista viis.

Vierailija
2/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee jos kadulla edessäni kävelevä puhaltaa savunsa mun naamalle tai jos menen tupakansavun läpi johonkin sisälle, kun oven edessä on tupakoitsijoita. Sellaisiin ravintoloihin en enää mene jossa haisee...

mutta muuten tupakointi on ihan oma asiasi. Tietysti ihmettelen miksi minun pitää maksaa keuhkosyöpäsi kustannukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa pahentaa vielä se, että olen raskaana ja tupakanhajun ällöttävyys on korkeimmillaan tällä hetkellä.

:x

Miten te laitatte vapaaehtoisesti jotain niin kauheaa suuhunne ja imette siitä kääryleestä henkeen?????

Vierailija
4/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, en käytä alkoholia kuin harvoin ja vähän, en ole ylipainoinen. En ole muutenkaan sairas ja olen nuorikin vielä. Tämähän ei tietenkään koskaan tule muuttumaan mihinkään suuntaan. En ainakaan vanhene ja tiedän varmasti, etten ikinä sairastu mihinkään vakavaan/pitkäaikaiseen sairauteen.

Vierailija
5/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esim. polta bussipysäkillä, koska on aika mahdotonta estää savun kulkeutuminen muiden nokkaan. Toki jos olen pysäkillä yksin, niin sitten kärytän kyllä. Samoten kauppojen edustat yms. jätän rauhaan, ja kadulla kävellessäkään en polta. Jos rajataan nyt asia näin, niin paikat jossa poltan ovat: kotiterassi (asun omakotitalossa), baarit (tupakkikoppi), puistot (ei leikkipuistot) ja sitten muutkin paikat tulevat kyseeseen, jos olen tosiaan yksin, tai muut ihmiset ovat niin kaukana ettei savu kulkeudu.

Mulla ei ainakaan tee tiukkaa olla kauppareissun ajan polttamatta, mutta toisaalta voin ymmärtää heitäkin, joilla tekee. Ei se kuitenkaan vaatisi montaa askelta siitä kaupan ovelta toiseen suuntaan, niin savuhaitat jo vähenisivät.

Vierailija
6/6 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa kuntoaan ja syö terveellisesti, esimerkiksi kotona loisivaan ylipainoiseen pullanmussuttaja masentuneeseen äiti-ihmiseen. Kummalla on pidempi odotettavissa oleva elinikä, ja kumpi maksaa yhteiskunnalle enemmän?