Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
~*~ MARRASMURUJEN TIISTAI ~*~
16.10.2007 |
Kommentit (22)
Meidän esikoinen voi ja kasvoi hyvin Nanilla, samoin systerin muksut. Kovin yksilöllisesti nuo tuntuvat sopivan, vaikkei koostumuksessa paljon eroja ole. Toivottavasti korvike ei ollut pilaantunutta.
KL.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ei tarvinnut sittenkään " stressata" miehen siskon ja sen lasten vierailusta. Toinen lapsista oli sairastunut niin eivät tulleetkaan. Huomenna aikoivat pikaisesti käväistä kahvilla ja jatkaa sitten matkaa edemmäs toisten sukulaisten luo.
Tulppa: Mä oon varannut ihan samanlaiset kotiutumisvaatteet vauvalle kuin sinäkin. Kyllä minä ainakin ne villavaatteet päälle puen jos pakkaslukemissa ollaan, vaikka kuinka autolla kotiin tullaan ja jalkoihinkin ajattelin laittaa puolipotkarit, sukat, villasukat ja toppatossut. Kuulostaa paljonlta, mutta ei parinpäivän ikäinen pysty säätelemään tuota lämpöä yhtään ja voihan niitä autossa sit vähentää jos siltä tuntuu. Kyllä minä mieluummin laitan liian paljon vaatetta kuin liian vähän. aina voi vähentää jos näyttää että lapselle kuuma tulee. Kun ei autossa voi tuota lämpöpuhallintakaan oikein isolle laittaa ettei lapselle veto käy ja se kun ei heti ala sitä lämmintä ilmaa puhaltamaan kun ei ilmastointia oo.
Mun serkku, joka sai tyttönsä rv31 oli joutunut viettämään viimeviikonlopun sairaalassa vauvan kanssa. Ovat siis olleet kotona jo parisen viikkoa mut nyt oli tyttö alkanut sitten oksentamaan rajusti. Syy todennäköisesti ollut Nan-korvikkeessa. Oli sitten pikkuinen mennyt niin huonoon kuntoon että olivat joutuneet punasoluja antamaan. Mut nyt onneksi voi taas ihan hyvin ja ovat päässeet kotiin. Toi Nan taitaa aiheuttaa aika monelle ongelmia. Yks toinenkin tuttu oli antanut sitä vain huikan lapselleen ja lapsi oli melkein välittömästi aloittanut oksentamisen ja sitä oli jatkunut koko illan. Heillä kuitenkin kyseessä hieman isompi lapsi, niin ei ollut niin huonoon kuntoon kerinnyt. Taidan ite pitäytyä Tuttelissa jos siis korviketta tarvitaan, tai no eihän siitäkään voi varma olla, kai se sekin joillekin reaktioita aiheuttaa, mut nyt oon kyllä kuullut pari kertomusta liikaa tuosta Nan:sta etten ihan heti uskaltautuisi sitä lapselle antamaan.