Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisi mielesi sanoa nimettömänä jollakin toisella keskustelupalstalla olevalle? (ov)

Vierailija
29.10.2008 |

Minua ainakin toisinaan ärsyttää suunnattomasti jotkut henkilöt ja heidän tekemisensä eri keskustelupalstoilla missä käyn kirjoittelemassa, mutta enpä voi mitään siellä sanoa ilman, että oma "maine" menisi.

Tajuan kyllä, ettei pitäisi ärsyyntyä "nettihenkilöiden" tekemisistä ja mielipiteistä, mutta joskus ei vaan sille voi mitään.

Mitä sinä haluaisit sanoa ja kenelle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä aloitan.

Sinä yksi laihduttaja vauvapalstalla. Olet jo ihan tarpeeksi laiha ja vielä vaan pitää laihduttaa! Urheilet ihan pakonomaisesti. Lopeta jo! Mene oikeasti hoitoon. Joku sitä sinulle yrittikin jo ehdottaa, mutta et ottanut ehdotusta kuuleviin korviisikaan. Minkälaisen naisen mallin annat tyttärellesi? Relaa jo. Ei se ole maailmanloppu jos maha vähän pömpöttää. Ja tämä kaikella hyvällä.

Vierailija
2/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupes naurattamaan ihan sikana... en tosin ole lukenut täältä kenenkään laihdutusjuttuja, mutta oli niin hupaisa virtuaalipurkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo ei siis ole vauva-lehden vauvapalstasta kyse. Ärsyttää se tyyppi vaan kun ei näe ongelmaansa (tai luulee sen olevan se vatsa).

2

Vierailija
4/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sanoa, että jätä nyt jo se miehesi. Mut en kehtaa sanoa.

Vierailija
5/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se terveydelläsi ja koko perheen hyvinvoinnilla leikkiminen! Jos on raskauksissa vauvan hengen vaarantavia ongelmia ja ennenaikaisen synnytyksen riski joka kerta, niin ei kannataisi joka vuosi olla raskaana. Kun odotit neljättäsi, muistan sinuin toivoneen vauvan syntymää jo rv 28 alkaen, kun oli niin tukalaa. Mahtoivat ne TAYSissa nauraa, kun juoksit sillä alvariinsa. Tai itkeä.

T. Kätilö ja palstakaveri toiselta palstalta

Vierailija
6/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteitko koskaan kouluttautua tai tehdä töitä? Tuntuu vaan että teet vaan niitä lapsia koko ajan. Tiedät varmaan, että kouluttautuminen vaikeutuu mitä enemmän lapsia teet? Lasten hoitomaksujen jälkeen ei varaa opiskelemiseen enää ole vaan on pakko ottaa vastaan hanttihommia.

Vierailija
7/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana!

Vierailija
8/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin laittaa omaa hyvää mieltäni jakoon muillekin.

Vierailija
9/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu? Miten raskaus etenee? Montako miestä ja muuttoa takana?

Vierailija
10/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sanoa että olette kauheita ja ällöttäviä kerskakuluttajia ja kauhulla ajattelen millaisia lapsistanne tulee kun tuollaisen mallin saavat!!!! piste.

Vierailija
11/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytät minua spekuloinnista kun vain kerron mielipiteeni ja tunnelmani? Miten voit väittää, että minun tuntemukseni olisivat vääriä ja minä niiden kanssa väärässä? Aloitit inhottavasti vihjaillen, että minulla olisi oma lehmä ojassa, mutta mitäpä sinä minun lehmistäni tietäisit. Teit itse valtavan olettamuksen kuvittelemalla, että viestini kertoisivat siitä, että minulla olisi kuvaamiasi ongelmia XXXXX:n kanssa, mutta leimaatkin minun mielipiteeni asiasta typerästi spekuloinniksi! En ole edes väittänyt, että minä olisin ehdottoman oikeassa tai että sinä olisit mielipiteinesi väärässä, olen vain keskustellut asiasta, kysynyt yksityiskohtia (joihin et ole suostunut vastaamaan) ja miettinyt asiaa, sinä taas olet avoimen vihamielisesti hyökännyt kimppuuni ja yrittänyt osoittaa, että olen väärässä ja sinua vähäpätöisempi.

Tähän asti olen todellakin arvostanut mielipiteitäsi, nyt en enää lainkaan. Olet kehno keskustelija ja jos väittelysi perustuu mitätöimiseen ja vallankäyttöön sen sijaan, että oikeasti argumentoisit järjellisesti, en voi suhtautua mihinkään väitteeseesi enää tosissani. Ihminen, joka on Aina Oikeassa, ei ole silmissäni kovinkaan uskottava.

Huh miten helpotti. En suhtaudu nettikeskusteluun vakavasti, mutta tämä eräs threadi sai mielestäni jo nettikiusaamisen piirteitä. Suututti aivan valtavasti, mutta lopetin vain kommentoimisen.

Vierailija
12/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan huijaavasi meitä? Ei sun juttuja ota kukaan todesta.

Vierailija
13/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lastenvaatteiden ostamisesta itsekin, mutta tuo yhden äidin meno on kyllä aivan sairasta. Ne ovat lapsia, eivät nukkeja!

Vierailija
14/14 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yks kai lopetti bloggaamisen kun lapsi sairastui vakavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan