Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustestistä ja kokemuksista!?

15.10.2007 |

Tein raskaustestin (acon) ja sitten unohdin kovassa kiireessä tarkistaa sen :/ Kävin välillä harrastuksissani ja kun palasin 3 tunnin kuluttua niin katsoin testiä vasta sitten. Testissä oli kaksi selvää viivaa. Kävin ostamassa uuden testin (apteekin) ja tein sen ja siihen ei tullut kuin yksi viiva. Eli voinko nyt varmasti luottaa siihen että en ole raskaana.

Onko jollekin käynyt näin ja kuitenkin ollut raskaana?

Sitähän en tiedä että missä ajassa tuohon aconin testiin se kaksi viivaa on tullut :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se eka testi varmasti on plussaa näyttänyt, koska ainakaan minulla ei ole ikinä tullut aconin testeihin, edes niihin herkimpiin kahta viivaa aikojenkaan päästä kun en ole ollut raskaana. Nyt kun testasin aconilla plussan (sillä ei-herkemmällä) tuli kaksi viivaa heti näkyviin ja siinä nuo helottaa vieläkin vaikka testauksesta on jo aikaa viikko.

kauanko olit ollut virtsaamatta kun teit sen toisen testin? Ehkä raskaushormonia ei ollut kerennyt siihen erään erittyä tarpeeksi. Kannattaa testata vielä aamupissasta kertaalleen.

Vierailija
2/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaana olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein aamulla eli rakossa oli ollut jo monta tuntia. Onko se apteekin oma testi vähemmän herkkä kun se aconin herkkä? Aconin testissä se toinen viiva oli punainen.

Silloin kun testasin esikoistani niin ei koskaan tullut viivaa vaikka testi olisi roskiksessa löhönnyt viikon. Sitten kun olin raskaana niin ensin tuli " roskishaamuja" kunnes ne haamut rupesivat tulemaan ihan ennen roskis aikaa!

Vierailija
4/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vahvuus on 10 ja apteekin 25 (onko sen nyt mikrogrammaa vai mitä...). Jos siinä aconin testissä on selvästi kaksi viivaa, niin olet raskaana. Apteekin testillä tulee plussa varmaan muutaman päivän päästä. Näin mulla on ollut jo kahdessa raskaudessa.

Tytteli-83

Vierailija
5/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs jos se toinen viiva on tullut siihen testiajan ulkopuolella? Eli vaikka tunnin kuluttua testaamisesta? Silloinhan se testi ei enää pidä paikkaansa?! Käyn ostamassa tänään uuden aconin ja testaan. Jäi sen verran epäilevä mieli tuon kahden viivan suhteen :)

Vierailija
6/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siinä on tosiaan kaksi selkeää viivaa, niin kyllä se raskautta tarkoittaa. Joskus testit voi tehdä vääriä positiivisia testiajan jälkeen, mutta sitä viivaa saa kyllä tihrustaen katsoa. Jos näet viivan metrin päästä, niin sitten se on kyllä varmasti plussa.

Tytteli-83

Vierailija
7/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmas on kyseessä, joten olin aika varma tuntemuksistani ja tein clearbluen testin ja näytti plussaa. Eli itse en ainakaan luota apteekin testeihin, aika huono kohta säästää...