Mitä tekisit jos heräisit huomenaamuna
30 kiloa ylipainoisena?
Konkreettisia vastauksia kiitos ;)
Kommentit (8)
Joo eihän sitä pelkkä pyyhe päällä vois duuniinkaan lähteä :D
kokeilisin eka mahaa, missä olisi siis paaljon ylimääräistä, sit rupeisin itkee kun kävellessä vessaan reidet hankais yhteen. Sitten ehkä oksentaisin pari kertaa ihan silkasta järkytyksestä omaa peilikuvaa kohtaan. Sitten soittaisin ylipainoiselle ystävälleni tuomaan minulle vaatteita ja soitto lekurille.
Saattaisin kyllä kuolla oksetusällötysinhotusjärkytyssydäriin ennen näitä kaikkia toimiani.
Vierailija:
kokeilisin eka mahaa, missä olisi siis paaljon ylimääräistä, sit rupeisin itkee kun kävellessä vessaan reidet hankais yhteen. Sitten ehkä oksentaisin pari kertaa ihan silkasta järkytyksestä omaa peilikuvaa kohtaan. Sitten soittaisin ylipainoiselle ystävälleni tuomaan minulle vaatteita ja soitto lekurille.Saattaisin kyllä kuolla oksetusällötysinhotusjärkytyssydäriin ennen näitä kaikkia toimiani.
että pääsisit sängystä ylös? :D
yäh, nyt meni yöunet. Mua ällötti synnytyksenki jälkeen seuraavana päivänä sairaalassa kun oli sellainen löllö maha, ei tuntunu vatsalihakset.. mut onneks viikon päästä jo sama vanha vatsa (toki tekemättä mitään, eihän niitä vatsoja vissiin saa tehdä heti synnytyksen jälkeen)
Vierailija:
yäh, nyt meni yöunet. Mua ällötti synnytyksenki jälkeen seuraavana päivänä sairaalassa kun oli sellainen löllö maha, ei tuntunu vatsalihakset.. mut onneks viikon päästä jo sama vanha vatsa (toki tekemättä mitään, eihän niitä vatsoja vissiin saa tehdä heti synnytyksen jälkeen)
ootko sinäkin bulimikko?
Sitten joisin ison lasin vettä ja lähtisin tunnin kävelylle. Lenkin jälkeen söisin aamupalaksi puuroa. Päivällä kävisin hakemassa lohdutusta mieheltä hänen työpaikallaan ja yhdessä menisimme lähimpään kebab-paikkaan - minä tilaisin kanasalaatin. Illalla söisin vain yhden ananasmurska- ja raejuustopurkillisen + teetä. Siinäpä olisikin päivittäinen ruokavalioni suunnilleen.
Ihan ekaks kuitenkin lääkärille tai jonnekin, jos yössä olisin noin 20 kg lihonut.