Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^^*MARRASMURUJEN UUSI VIIKKO 42*^^*

15.10.2007 |

Ajattelimpa aloittaa pinon,kun ei sitä uutta pinoo ollu kukaan vielä pystyyn laittanut...

Meillä oli tänään taas aikainen herätys ja mies lähti vanhimman tytön kanssa Taysiin jo aamulla 6.40 ajelemaan,neidillä oli pään magneettikuvaus.

Oli kuulemma mennyt kuvaus hyvin,vastauksethan siitä tulee joskus ties milloin soitettuna kotiin.

Joelin kanssa olen lenkillä käynyt tänäänkin tosin emme ehtineet pitkää lenkkiä tehdä kun mies lähti äitelleen kuskiksi jonnekkin kokoukseen...

Huomenna on kanssa kummankin keskimmäisen lapsen hammaslääkärit.

Meillä kävi eilen minun isä vaimonsa kanssa näyttämässä kissaansa joka sitten sai Joelinkin kiipeemään isosiskonsa sänkyyn...

Eli Joel jahtasi kissanpentua tottakai ja sit pentu kiipesi sängylle karkuun niin eiköhän Joel mennyt perässä...

Mut nyt keittämään päivä kahveeta!

M@@.Vi ja lapset

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kanssa yks muru hiukan pipi. Yskii ja räkä valuu. Täytyy kyllä ens viikolla käydä näyttämässä korvat. Muuten on jaksanu olla aika pirteä, viime yö meni vähän heikommin. Mies kävi ottamassa sen meijän viereen, kun rupes pikkusen huuteleen sängyssään.

Mutta muuten meijän pikkumies on tainnu nyt ruveta nukkumaan yönsä. Tällä viikolla oli jo monta yötä peräkkäin kun nukku heräämättä. Tai jos heräsi, niin nukahti pian itse uudestaan. Ja on tosiaan saatu se nukkumaan siinä kahdeksan maissa ja yöunilla on mittaa ollu 10½-12 tuntia. Ja imetys jäi siinä samalla nyt sitten. Eli reilu viikko menny jo ettei oo poika saanu tissiä ollenkaan enään. Eipä se sitä oo kauheesti näyttäny kaipaavankaan. Itekin oon ihan hyvillä mielin, ei harmita yhtään.

Synttäreistä ollu puhetta. Mä oon kyllä aatellu järkätä kunnon pippalot. En nyt mitään älyttömiä, mut ihan tarpeeks isot juhlat kuitenkin. :P En tiiä kuinka paljon jaksan ite leipoa, mut kyllä kakku olis ainakin tarkotus tehdä. Äiteltäni varmaan kysyn, jos viittis leipoo pullaa. Ihan perustarjottavaa kuitenkin, en ala ihmeellisyyksiä tekemään. Mut semmosen erikoisuuden aattelin toteuttaa, et pyydän yhden tutun tytön " tarjoilemaan" , ettei tartte sitten ite hääriä siellä köökissä ja kestitä vieraita. Vaan saan olla pojan kanssa ja vastaanottaa sen kanssa lahjoja ja seurustella rauhassa vieraiden kanssa.

Se olis työpäiväkin tänään. Ei tullut kaupanalalle lakkoa.. Mun mielestä tuli ihan kivoja uudistuksia tessiin palkankorotusten lisäksi. Mm. kolme kuukautta palkallista äitiyslomaa!

Mutta nyt tarvii mennä vielä pyykkiä ripustamaan ja laittamaan seuraava koneellinen pyörimään. Sen koneellisen pyykit saakin varmaan mies hoitaa kuivamaan. :) Hyvää sunnuntain jatkoa...

joelaa ja miehet

Vierailija
22/22 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta ei ole ollut nyt eilisen jälkeen ollenkaan ja ruokahalu pikkuhiljaa palautumassa... On nää kipeytymiset sitten inhottavia...

Onko kellään muuten tietoa mitä nuo 1-vuotis kuvat suurinpiirtein Helsingissä maksavat???

Nyt on 6.hammaskin muuten neidille puhjennut, se tekee ilm.kipeää öisin, kun pitää heräillä n.tunnin välein. :p

Täytyypi lähteä tytsyn kanssa ulkoilemaan, kun ollaan monta päivää oltu sisällä!

tin-zu ja neiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla