Siskoni mielestä olen liian rehellinen miehelle OV:(
Ärsyttää, kun siskoni jatkuvasti neuvoo minua, että minun pitäisi jättää kertomatta asioita miehelle. Esim. tapaan exäni ensi viikonloppuna työmatkalla, täysin viattomasti kahvittelun merkeissä, koska satun sille suunnalle. Rakastan nykyistä miestäni aivan täysillä, ja olen ehdottomasti luotettava. En tykkää salata mitään tai jättää kertomatta, joten tuosta tapaamisesta mainitsin, ja sanoin, että se on ihan puhtaasti vanhojen tuttujen tapaaminen, ja voin sen jättää väliinkin, jos miehestäni ajatus tuntuu pahalta. Kun siskoni kuuli, että tapaan exäni, niin hän sanoi, että " et kai kertonut J....:lle (miehelleni)?" . Kun sanoin, että tottakai kerroin, niin siskoni sanoi että " voi että kun sä olet tyhmä" !!! Mitä mieltä olette, onko siskoni vähän tyhmä, vai olenko todellakin liian rehellinen?
Kommentit (2)
Olen ollut aina rehellinen ja avoin miehelleni ja kertonut myös tunteeni avoimesti, ja olen ajattelut, että rehellisyys on yksi parisuhteen kulmakivi. En kuitenkaan tekisi mitään, mikä uhkaisi suhdetta. Jotkut näköjään ajattelee hiukkasen eri tavalla.. Siskoni mielestä mitään asioita ei kannata kertoa, jotka saattaa tehdä miehen mustasukkaiseksi tms..
Sehän vasta epäilyttävää ja tyhmää olisikin! Kyllä minä ainakin arvostan miehessäni sitä, että hän kertoo minulle aina silloin, kun on exänsä kanssa menossa kahville. Tätä kuitenkin tapahtuu vain 1-2 kertaa vuodessa. Eikä minulla ole siitä aihetta suuttua tai heittäytyä mustasukkaiseksi.