Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko seinällesi?

Vierailija
15.10.2007 |

Johanna Oraksen taulun Suomineidon Juhlaa?



http: // www. iltasanomat. fi/ viihde/ uutinen. asp?id=1444868



Ihan järkky mun mielestä... :)



Taulusta maksettu 50 000 euroa hyväntekeväisyyshuutokaupassa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää ns. modernista taiteesta, jossa on vaan kaikenlaista sekasotkua. Eli voisin vaikka ottaakin!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi