Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perhepäivähoitajat lakkoon!!

Vierailija
15.10.2007 |

He jos ketkä ansaitsisivat kunnon palkan! Ja tämä lakko koskettaisi niin monia aloja...kaikkia niitä joilla hoitolasten vanhemmat ovat töissä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitosta ei ole muuta hyötyä (meidän ammatissa) kuin ansiosidonnainen päiväraha. Sen saan yksityiseltä paljon pienemmällä maksulla. Eikä ole työttömyydestä pelkoa koska uusia pph ei tule.

Vierailija
22/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näitten korotusten jälkeen. Niitä ennen oli noin 319 euroa lapsi. Että eipä tuo kolmella lapsella paljon päätä huimaa.



3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph. lla jää käteen 4 lapsesta n. 1200 euroa ja työpäivät kuitenkin aina n. 9 tuntisia. Olenko oikeassa?

Voi kyllä teidän pitäs saada enemmän palkkaa!

Vierailija
24/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 1300e. Tunteja tuli 50 per viikko eli 200. 300e tuosta oli kulukorvausta. Elikkäs 1000e oli palkka.

Vierailija
25/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä hoitajapalkkakeskustelussa kukaan ei puhu pph. n palkoista? Mulla ei siis mene jakeluun miten te voitte hiljaa hyväksyä palkkanne. Ettekö arvosta omaa työtänne tarpeeksi??

Vierailija
26/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siitä ei ole mitään hyötyä. Ainoa mikä auttaisi, olisi parempi liitto, eikä sitä saa meuhkaamalla. Ja toisaalta, kyllä tämä 994 euroa riittää minulla elämiseen aivan hyvin, tulee samalla pienennettyä ekologista jalanjälkeäänkin, kun ei ole ylettömästi rahaa, millä mällätä.



Mutta täytyy kyllä sanoa, että ärsyttää suunnattomasti, kun ihmiset valittavat, etteivät elä 2000 euron palkallaan.



3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma koti työpaikkana, saako siitä verovähennyksiä ? Törkeän pieni summa tuo vähän yli 300¿/muksu, jos vertaa siihen että päiväkotihoito maksaa jotain 700¿/kk/lapsi. Halvaksi tulee kunnalle, ei kyllä tarvitse ihmetellä jos uusia hoitajia ei saada...



t. molemmat lapset menossa ihanalle pph:lle hoitoon

Vierailija
28/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa on kolme vierasta ja yksi oma. Palkkaa tuli tänään 800¿ ja loppukuusta sitten vajaat 200¿ kulukorvausta. Me ei saada mitään työhuonevähennystä kun saadaan tuo huikea kulukorvaus n.4¿/lapsi/pv.

Meidän lapset ovat juuri välipalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 1,60e/lapsi/päivä