Lue keskustelun säännöt.
Ei kai tämä ole reilua, että minulla, joka syön ruokahalun ja mieltymysteni mukaan
15.10.2007 |
tuijottamatta tuoteselosteita, rasvaprosentteja jne. , on kolesteroliarvo 2,9. Kun taas kaverillani, joka on ihan oikea ruokafanaatikko, kolesteroli on yli kuuden.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paljonkin tutkimusta ja mielipidettä suuntaan ja toiseen.
syököön kukin mitä haluaa omalla vastuullansa.
mutta tottaon myös se että suomalaisilla on korkea kolesteroli onglema jo geeneissään.