Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai tämä ole reilua, että minulla, joka syön ruokahalun ja mieltymysteni mukaan

Vierailija
15.10.2007 |

tuijottamatta tuoteselosteita, rasvaprosentteja jne. , on kolesteroliarvo 2,9. Kun taas kaverillani, joka on ihan oikea ruokafanaatikko, kolesteroli on yli kuuden.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin tutkimusta ja mielipidettä suuntaan ja toiseen.

syököön kukin mitä haluaa omalla vastuullansa.

mutta tottaon myös se että suomalaisilla on korkea kolesteroli onglema jo geeneissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi