***MAALISMUSSUKAT viikolla 42***
Kommentit (43)
minä-83: ei mullakaan esikoiselta masu näkynyt ku rv 20 jälkeen kun ne oikein masun kasvatus viikot alkoi joten ei huolta. Mullakin on vaaleanpunainen toppapuku odottamassa vaikka melko varma pojasta olen :o) värjään sen sitten koneessa siniseksi :o)
Nyt olen joutunut turvautumaan mamma housuihin jo rv 11 alkaen kun mulle tuli pahaolo jos jokin vähääkään puristi mahaa :o/ Nyt alkaa jo käydä yksi takki pieneksi ja se sinkuu kun päälle pistää mutta menee vielä kiinni kuitenki.
Eilen olin kaupungilla ostoksilla ja oikein ihmettelin miten hyvin voin. Ei mihinkään sattunut,selkä kesti hyvin ja jalat. Ainoa vaan ku mulla oli masun alle tulevat mamma housut jalassa ja hiukan liian lyhyt paita niin masu meinasi paleltua ja välillä piti nykiä paitaa alemmas :o)
Välillä on kyllä ihan epätodellinen olo kun kaikki oireet on hävinny ku tuhka tuuleen, ei edes rinnat ole kipeät enää!
Nyt kuopukselle aamu jugurttia antamaan!
Niiloakseli rv 19+6
Olen silloin tällöin kirjoitellut palstalle mutta nyt kun viikkoja alkaa olla koossa jo noin 18 + jotain, niin uskallan jotankin paremmin tähän hommaan mukaan. On nimittäin takana kolme viikkoa tuskallista lapsivesitutkimuksen tulosten odottelua enkä ennen sitä ole uskaltanut oikein hehkuttaa tätä raskautta.
Nyt kuitenkin kaikki hyvin ja liikkeitäkin olen jo tuntenut. Mitään " oireita" tästä raskaudesta ei ole ollut, joten senkin takia tämä on vähän ihmeellistä aikaa. Vatsa sentään on jo kasvanut suhteellisen suureksi joten uskottava se on.
Töitä en jaksais enää tehdä ollenkaan (nyt jo), jotenkin on koko ajan tuleva vauva mielessä ja kaikkea pitäis kotonakin tehdä. Onkos muilla maaliskuisilla motivaatio-ongelmia?
Onnellista odotusta kaikille!
Ai niin, la on 20.3.
t.Pink + vauva
Itse ostin tänään ekat äitiysvaatteet kirppikseltä. Vähän olivat vielä isoja, mutta onpahan sitten valmiina. Kun oikeastaan vasta tällä viikolla vaatteet ovat alkaneet puristamaan ja tuntu esim, että kaikki alushousutkin jää justiinsa pieneksi..joten niitäkin piti läjä ostaa isompia kokoja vaan. :)(ihan uusia siis kaupasta ;) ) Siellä kirppiksellä kierrellessä ihastuin heti yhteen vaaleanpunaiseen tytön kevyttoppapukuun kokoa 74, niin oli pakko ostaa se, vaikka tosiaan tietoa ei vielä ole, että kumpi sieltä on tulossa... mutta eiköhän sitten joskus tyttökin tule, jos nyt sattuu poika tulemaan. Itse siis toivon tyttöä, mutta en todellakaan ole pettynyt jos poika tulee! kumpikin kelpaa! :)
Samalla ostosreissulla itselleli tuli monen tunnin shoppailun jälkeen maha oudon kipeäksi ja pakko oli päästä istumaan, kohta helpotti, mutta kohta taas jatkui...housun nappiahan siinä oli sit pakko aukasta, niin johan alkoi pikkuhiljaa helpottamaan... vissiin oli liian tiukat housut jalassa. multahan ei löydy kohta enää mitään päällepantavaa..?! :(
Liitoskipuja on ollut viimeviikkoina myös, mutta muuten raskaus edennyt ilman kummempia oireita. Maha sais kyllä tosiaankin kasvaa, ku ei oo ku pieni kumpu vasta ja kaverikin eilen totes, että pitäis kait sen pikkuhiljaa alkaa jo näkymään tässä vaiheesa...tuli vähän pahamieli...:(
Mutta kertokaahan muut maalismussukat, mitä teillä on kaikkia oireita ja muita ollut. Mulla tosiaan esikoinen tulossa niin vähän pihalla vielä kaikesta ja kaikki mahan kasvamiset ja muut vauvahömpötykset tulee näköjään vähän jälkijunassa...
-Rv 19+1
p.s. Mies lähti äskön just baari-iltaa viettämään ja yksin kotona ollaan... no käyköön vielä ku voi...;)