Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasyntyneen vatsallaan nukkuminen?

14.10.2007 |

Eli otsikossa kysymys onkin jo. Minkälaisia neuvoja olette saaneet vauvan nukuttamisesta vatsallaan? Vähän yli kymmenen päivän ikäisellä pikkuisellamme kiertää ilma vatsassa niin, että joutuu vähän väliä punnailemaan pää punaisena. Tyytyväisimmältä vaikuttaa sitten vatsallaan maatessaan, tai aikuisen olkapäätä vasten... Ruokavaliotani koetan nyt sitten tarkkailla erityisesti.

Muistelisin vain, että sairaalassa suositeltiin nukkuma-asennoiksi kyljellään ja selällään makoilua. Minkälaisia kokemuksia teillä on asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sanottiin jo laitoksella et SAA nukuttaa masullaan JOS itse on hereillä( niin voi kyttäillä ettei vaan jää vahingossa naama patjaa vasten).

Vierailija
2/2 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli neiti kun ekan kerran annoin nukkua masullaan kun oli niin kovasti masuvaivoja. Siitä eteenpäin sitten meillä nukuttiinkin tosi hyvin. Neiti kannatteli jo tuolloin tosi hyvin päätään, joten annoin sitten nukkua yölläkin omassa sängyssä missä on ns. " kova" patja. En uskaltanut sitä ennen muuta kuin silloin antaa torkahtaa masullaan kun olin itse hereillä ja vieressä.. Jätin ruokavaliostani pois sipulit, kaalit, paprikan, runsaat mausteet (tuliset), hiilihapolliset juomat sekä suklaan. Nuo ihan selvästi saivat masun kiertämään entistä pahemmin.

Mammis + Oona 6kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla