Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aluskerrasto äidille?

13.10.2007 |

Hei kaikki,

mikä olisi hyvä valinta äidin aluskerrastoksi talviulkoiluun, toppavaatteiden alle? Käytättekö ihan villaa (esim Ruskovilla) vaiko esim jotain urheilukerrastoja? Tarkoitus on lähinnä pysytellä lämpimänä lasten 2,5v ja 5kk kanssa : )

Kiitos etukäteen vinkeistä!

Ompunäiti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paita ja housut molemmat 26,90e/kpl, eli varmaankin aika paljon halvemmat kuin ruskovillan. Tosin käyttökokemusta eole kun vielä itselläkin pohdinnassa että ostaako vai ei.

Vierailija
2/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän näitä urheiluliikkeiden aluskerrastoja (esim. Thermo-jotain). Ovat ihanan lämpimiä ja auttavat kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä lapsilla ja minulla on myös Ruskovillan villasukat lähimpänä ihoa ja sen päällä tavalliset puuvillasukat. Lämmittää paljon enemmän kuin paksut villasukat puuvillasukkien päällä. Ja nämä ohuent mahtuu mun omiin talvikenkiinkin :)

Ja silkkivilla-kerrasto minulla päällä ja lapsilla villaiset.

HEh meillä saa noi villaiset alusvatteet olla kotonakin päällä.. On vähän kylmä talo ;)

Vierailija
4/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkalla ainakin on myös lämpökerrasto. Kovimmilla pakkasilla olen laittanut Mckinleyn (kirjoitetaankohan noin) silkkikerraston. Niillä samoilla pärjään myös lasten kanssa ulkoilessa.

Vierailija
5/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut Haltin kerrastot ahkerassa käytössä. Kylmemmillä ilmoilla laitan alimmaiseksi kerrokseksi urheilukerraston, sitten ohuen fleecekerraston väliin. Johan tarkenee ;-).

Vierailija
6/6 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt ehdin lukemaan vastauksia kysymykseeni, kiitos kaikille! Eiköhän noilla pärjää : )

Ompunäiti