Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Cheryll lihonut?

Vierailija
28.10.2008 |

Onko muut huomanneet? Musta näyttää siltä, eikä siis mitään paria kiloa vain...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan oo huomannu, oiskohan raskaana. tsih. ;)

Vierailija
2/19 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaanlaisesti!! =D

Vierailija
4/19 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi Chipa vielä niin kovin punkerolta vaikuta. Ja vaikka vaikuttaisi niin mitä sitten? kyllä maailmaan nyt jokainen mahtuu.

Lihoisitte itsekin jos olisitte tuolla talossa missä liikkumaan ei käytännössä pääse

Vierailija
5/19 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha suutahtaa.

Vierailija
6/19 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten liikuntamahdollisuuksien puutteesta ei Cherin lihoaminen johdu. Saamattomuutta, sanon minä!

Vierailija
7/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhden viikkotehtävän ajan!

joten liikuntamahdollisuuksien puutteesta ei Cherin lihoaminen johdu. Saamattomuutta, sanon minä!

Vierailija
8/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuikin. Ihan söpönen hän edelleen on. Hiuksia kun pääsisi vähän käsittelemään vaan.

Vierailija
9/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasinkin ketjuun, että mielessäni lisään hänelle ikää kymmenen vuotta ja kiloja hiukkasen enemmän, eikä todellakaan näytä kovin hyvältä.. Eilen juuri katselin kun hänellä oli sellainen Kassi-Alma pipo päässä, että eipä tarvitse odottaa kymmentäkään vuotta.. Mielestäni alussa oli kyllä nätti kuin nukke, mutta muutos on ollut huomattava..

Vierailija
10/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se teitä liikuttaa onko C lihonut vai ei? Tosi typerää kommentointia varsinkin, kun tiedätte hänen aikaisemmasta syömishäiriöstään!

Vierailija
11/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ollaan niin tyytyväisiä ku päästään sanomaan, kun kaikki miehet kuolaa tuon perään.. ;-)

Kilot ei todellakaan mitään haittaa, ja kasvaahan siinä rinnatkin, minä kai vain viittasin siihen, että tuollainen kauneus on katoavaista, ja kun pöhöttyy ( ja niin näyttäisi tapahtuvan) ja vanhenee niin alkaa näyttää Mervi T:ltä..

Sitten voin leuhkana ajatella että vaikken nuorena ollutkaan nätti, niin uskoisin vanhentuneeni kauniimmin kuin C tullee tekemään.. t. 16

Vierailija
12/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enemmän painoa kujin Cherryllä? Veikkaan yli 80%. Ei taida kotikuntoilu kuulua teidän kenenkään päivittäiseen ohjelmaan?

Ihan sama onko pulskistunut, kauniimpi on kuin ketjulaiset olette.

t. eräs Vherryä rumempi ja lihavanpi mutta silti itsensä kanssa sinut

Vierailija
13/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihonut, mutta ymmarrettavaa...

Vierailija
14/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentely, sanoo kaikista selkään puukotuksen jälkeen, että sillä on niiin iso lämmin sydän, järkyttävä tekoitku koko ajan jne., valehtelu, ei meillä riston kanssa mitään ollut ,vaikka nussi sen kanssa koko kansan edessä jne. Ulos ulos ulos, sanon minä.

Vierailija
15/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentely, sanoo kaikista selkään puukotuksen jälkeen, että sillä on niiin iso lämmin sydän, järkyttävä tekoitku koko ajan jne., valehtelu, ei meillä riston kanssa mitään ollut ,vaikka nussi sen kanssa koko kansan edessä jne. Ulos ulos ulos, sanon minä.

Pientä pettingiä jne.

Vierailija
16/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän joskus maininnut syövänsä juurikin näitä hiilareita vältellen...

Vierailija
17/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään näyttänyt, että olisivat panneet Riston kanssa.

Itsehän C arvioi, että olisi ainakin 5kg lihonut. Mutta mitä väliä? helpostihan tuolla lihoo. Erilainen ruokavalio (välillä ollaan nälässä ja muuten vedetään kaikkea paskaa ja tissutellaan) ja alhainen aktiivoisuustaso vaikuttaa. Vaikka ei mitään urheilua talon ulkopuolellakaan harrastaisi, helposti kerääntyy aktiiviselle ihmiselle kiloja tollasella talon elämän tavalla. C varmasti on tottunut menemään kovasti tavallisessa elämässä.

Vierailija
18/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhden viikkotehtävän ajan!

Miksi muut eivät ole sitten lihoneet niin kuin "kermaperse". Muut kuntoilevat, eivätkä vaan valita ja voivottele.

Vierailija
19/19 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut eivät ole sitten lihoneet niin kuin "kermaperse". Muut kuntoilevat, eivätkä vaan valita ja voivottele.

Onko Cheryll jotenkin esim. sulle painostaan vastuussa? Ehkä se ei tykkää kuntosaleilusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi