Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUositelkaa meikkivoidetta! Haluan yhtä kauniin ihon kuin Martinalla!

Vierailija
13.10.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ihmettelin, että mitä se levitää naamaansa...vai onko sillä suihkurusketus?

Vierailija
2/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö jotstain ne tavarat, mitä bb-kilpailijat ovat tuoneet taloon? selviäisi Martinan meikkivoidekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun on ihoja joille vaan tulee finnejä, hoiti tai ei.

t: kokemusta on.

Vierailija
4/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta finnejä on, ei haittaa minua :D

t:10

Vierailija
5/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on niin läpinäkyviä :)

Vierailija
6/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan lopputuloksen saan Biothermin aqua radiancella. Se on aivan mahtava tuote. Ohut, mutta antaa samettisen lopputuloksen. Peittää mustat silmänaluset ja tasoittaa ihon väriä niin, että nayttää kuin meikkiä ei olisi ollenkaan, vain täydellinen iho.

Kyselin kesällä täällä meikkivoiteista ja silloin tuota mulle suositeltiin. Siitä asti olen käyttänyt ja aivan nappi tuote ainakin minulle!

Kokeile!

Vierailija
7/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa julkisuuteen naimalla jotain julkkista salaisesti?

Vierailija
8/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kelta- vai punapohjainen ihon sävy? Itselläni keltapohjainen iho ja olen blondi, osaisitko vielä suositella suuntaa antavaa sävyä? (Tottakai kokeilen sävyt vielä) :)!

Ap

Vierailija
9/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa keltapohjainen ihonsävy, sellainen oliivihtava ;) Mun sävynumero on 220, ainakin sellainen luku oli pohjassa.

Vierailija
10/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteet on todella hyviä vaikkakin hintavia. Mutta riittää pitkäksi aikaa joten hintansa väärti. Pyydä ammattitaitoista myyjää valitsemaan värisi ja kertomaan miten tuote levitetään ja millä niin saat kauniin lopputuloksen. Suosittelen.

Vierailija
11/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä.

Vierailija
12/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan baariin mennessä.

Vierailija
13/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Pitääkähän sen ajella joka aamu sänki leuasta?

Vierailija
14/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tykännyt eniten Sisleyn meikkivoiteesta

Vierailija
15/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olis Talossa loppuun asti, olis sillä yli tuubi tökettiä per viikko. Kai se tällää sitä naamaan lisää joka vessareissulla.

Vierailija
16/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi siis muita asukkaita kaunistaa, kuten on jo tehnytkin. Kaikille kun ei sama väriä meikkivoidetta oikein passaa.

Ja oikeastaan paras meikkipohja tulee kahden eri meikkivoide värin sekoituksella.

TepaTerhakka:

Vaikka se olis Talossa loppuun asti, olis sillä yli tuubi tökettiä per viikko. Kai se tällää sitä naamaan lisää joka vessareissulla.

Vierailija
17/17 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailin jo aiemmin biothermin meikkivoiteen peittävyyttä, mutta voin tehdä sen vielä uudestaan ;) Eli antaa täydellisen ja luonnollisen lopputuloksen. Ei siis meikkinaamaria, vaan virheettömän näköinen iho ilman vaikutelmaa, että kasvoissa olisi meikkiä.

Näin siis jos ei finnejä, niitä tuskin peittää, koska on niin kevyt. Blasco peittää varmaankin ne paremmin. Tosin on tuossa meikkivoiteessa paljon pigmenttiä, eli esim mustat silmänaluset peittää buenosti!

Meikkivoide maksaa muistaakseni 32 euroa. Ostin Stockalta, joten halvemmallakin voi löytää. Hintansa arvoinen, tuote kuluu todella hitaasti, koska sitä ei tarvitse truutata desikaupalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme