Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä mammat aiotte synnyttää jos irtisanoutumiset

Vierailija
13.10.2007 |

toteutuvat? Oletteko ihan hölmöjä? Tottakai Tehy saa rahansa kun vaihtoehtona on sairaaloiden alasajo...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan siellä tietenkin niiiin paljon ylimääräistä väkeä että ne muutamat pystyvät teidät hoitamaan jotka eivät tehyyn kuulu... Onneksi en ole raskaana.



Meillä muuten tehyyn kuulumattomatkin ovat siihen nyt tällä viikolla liittyneet, joten ei kannata sokeasti uskoa siihen että kyllähän tehyyn kuulumattomiakin löytyy.

Vierailija
2/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät kokonaan kiinni, samoin leikkaussalit jolloin keisarileikkauksiakaan ei voida hoitaa...

Maanantaina sitten totuus iskee päin näköä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ovat nyt tuudittautuneet hyvän olon tunteeseen, mutta työnantajapuolen vastaisku tulee vielä...

Vierailija
4/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rukoilen, ettemme sairastu.

Vierailija
5/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuteen ei todellakaan ole vuotanut tietoja todellisesta irtisanoutujien määrästä!! Ei kannata puhua kun ei tiedä totuutta!

Yliopistosairaaloissa monet osastot kuten synnytysosastot sulkeutuvat ellei rahaa löydy, harmi =)

Vierailija
6/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Julkisuuteen ei todellakaan ole vuotanut tietoja todellisesta irtisanoutujien määrästä!! Ei kannata puhua kun ei tiedä totuutta!

Yliopistosairaaloissa monet osastot kuten synnytysosastot sulkeutuvat ellei rahaa löydy, harmi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap n luokse synnyttämään,koska on noin helvetin ilkeä.

Vierailija
8/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan sen mukaan ei uskonut, että vauva jo tulee ja syntyi sitten kätilön katsoessa vieressä...

Juu, eli jos olisi ammattitaitoisempi ollut, voisi ikävä tulla. Mutta aika yksin meni edellinen synnytyskin, niin en panikoi jos kätilöt vähissä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti jaksatte aloittaa näitä peloitteluketjuja,niin mikä teidän omassa elämässä on pielessä kun saatte näköjään tyydytyksen toisten peloittelulla?

Sairasta tuollainen!

Vierailija
10/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jatkuvasti jaksatte aloittaa näitä peloitteluketjuja,niin mikä teidän omassa elämässä on pielessä kun saatte näköjään tyydytyksen toisten peloittelulla?

Sairasta tuollainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan töissä olleilla hoitsuilla on. Sellaisia ei enää edes saa. En usko, että tosipaikan tullen yksikään irtisanoutuu koska siinä menee 5vk kesäloma ja 2vk talviloma + lisäpäivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän