Olen mielettömän ylpeä, että tulin kotiin alaoven kautta!
Kommentit (20)
vaikka on nuo kampaamohinnat ihan kiskontaa!
vaikka eihän tämmöisiä saisi tunnustaa!
Vaikka täytyy myöntää et se ovi on nyt kyl niiiin pas-ka-na
Vaikka karmit on nyt kyllä etäänpätä toisitaan kuin ennen.
voi tehdä harjoituspomppuja kynnyksen yli. Kun ovelle tulee ikää lisää, täytyy harjoituksia tehdä joka tapauksessa, muuten ovesta alkaa valskata ja vetää. -ap
Sitten valmistuu meitin 2 kerroksinen omakotitalo. Olen ap:lle ihan kade !
Ovisilmän ja kolkuttimen laitoa en suosittele herkille!
vieraat sitten tuleekin yläovesta. Me ollaan siis vähän parempia kuin vieraat kun käytetään alaovea vaikka se ei ehkä näytäkään yhtä hyvältä kuin yläovi. Mutta hei, eiks se oo niin et käytän jälkiä pitää olla jotta voi laskea itsensä hyväksi?
Vai onko vain hätätapauksia varten?
Mä en koskaan kulkisi takaovesta, enkä anna miehenkään, vaikka se on kerran ehdottanut.
Ihan sairasta puuhaa.
Mulla ei ollut mukana avaimia, joten ainoaksi vaihtoehdoksi oli kiivetä sisään ikkunasta. Saatte rauhassa syyllistää, mutta jos ei ikkunaa olisi ollut, niin olisin jäätynyt ihan paskaksi, sekö olisi sitten ollut parempi?!
Sillä miten on kotiin tullut ei ole yhtään mitään merkitystä siltä kotonaolon kannalta! Mä olen todella ylpeä siitä, että osaan olla täällä kotona ihan normaalisti, sama se miten tänne tulin.
Mies käyttää kyllä pääosin alaovea. Kumpparit jalassa astuu kynnyksen yli. Joskus saattaa saattaa käyttää takaoveakin, mutta silloin on yleensä alkoholilla osuutta asiaan.
Minä käytän aina hätäpoistumistietä, kun sellainen kerran on. Kaikilla ei ole, mutta elämä on sellaista, sehän tiedetään.
Kerran kun en käyttänyt hätä tuli heti alaovella, enkä ollut lainkaan ylpeä siitä, että sitä käytin. Älä sinäkään ap enää käytä, ethän!
Täytyi pyytää apua et saatiin ikkuna rikottua.
Oletteko koskaan miettinyt näitä avainkaula-lapsia, VASTUUTONTA kerrassaan!
Huhujen mukaan sammjuin oven suuhun, joten kait minut sitten jotain kautta kiskottiin kotiin. Aamulla heräsin ja olo oli kamala, päässä surrasi - en enää kyllä koskaan mene enää viihteelle!
etuoven kautta enkä kadu hetkeäkään. Jokaisella on oikeus tulla sisälle mistä ovesta haluaa, ja tämä on toiminut meidän perheen kohdalla. Voitte olla eri mieltä mutta olette väärässä.
kun tulin vaan tuuletusikkunan kautta... :-/