Mikä avuksi, nainen kiljuu orgasmin tullessa kuin palosireeni....
Ei kuulemma pysty hillitsemään itseään ja se aiheuttaa usein kiusallisia tilanteita. Onko tosiaan niin, että nainen ei pysty kontrolloimaan itseään vai kiusaako vain minua?
Kommentit (16)
Oikeasti sille ei mahda mitään. Olen joskus yrittänyt olla hiljempaa ettei lapset herää mutta ei onnistu, tuntuu niin taivaalliselta.
mitä sitten haluat, jonkun lahnan joka ei inahdakaan ja antaa vain säälistä? moni mies arvostaisi sitä että nainen nauttii ja näyttää sen
Vaimentaisi ainakin jonkun verran.
Kyllähän ääntä saa pitää. Kunhan se edes vaikuttaa luontevalle. Näitä sananmukaisesti palosireenin lailla huutavia on tullut joitain vastaan. Voiko pahempaa turn offia enää olla. Niin keinotekoista kuin olla ja voi.
Mutta kun se ei ole teeskentelyä kaikilla, onkos tullut mieleen?
Yritän toki olla hiljempaa kun saan orkun mutta en vain yksinkertaisesti pysty! Onko se niin vaikeata tajuta?
3
Tarkoitin nimenomaan sitä 100% teeskentelyä johon jotkut on sortuneet. Huutavat kuin kurkkua leikattaisiin. Sen kyllä erottaa oikeasti äänekkäästä varsin helposti.
5
seuraavalla kerralla joku pehmee (vaikka sukka) laita se myttyy ja kun nainen alkaa kovin iso ääniseksi niin työnnä se suuhun.:) Toimii varmasti, tai sano että turpa kiinni ämmä. Eiköhän se siitä tokene ja teeskentely loppuu.
Voi sitä pienemmälläki metelillä rakastelle.
T. naapurin rakasteluäännin monesti herännyt nainen.;)
Toimii myös silloin, jos nainen vastustelee. Toisinsanoen haluaa, mutta yrittää esittää hankalaa ja vastustella.
Vierailija:
tai sano että turpa kiinni ämmä.
peittoa joskus miestä
Nykyinen mieheni pitäisi että ääntelisin enemmän mutta olen opetellut puremaan ääntä hillitäkseni sillä ex-mieheni ei pitänyt äänistä olenkaan.
Kai minun pitäisi vapauttaa ääneni
Vierailija:
peittoa joskus miestä
Sinä olet hiljaa ja mies huutaa. Tuskasta.
mies voihkii ja huutaa, nojoo... onneksi ei ole naapureita ihan seinän takana ;)
Kummallista miksi täällä pitää väittää että kyse olisi teeskentelystä.
Säälittävää, ja jotenkin tulee mieleen että olette kateellisia.
Työnnä sinä sukat vaikka korviisi, jos niin kovasti häiritsee.
Vierailija:
seuraavalla kerralla joku pehmee (vaikka sukka) laita se myttyy ja kun nainen alkaa kovin iso ääniseksi niin työnnä se suuhun.:) Toimii varmasti, tai sano että turpa kiinni ämmä. Eiköhän se siitä tokene ja teeskentely loppuu.
Voi sitä pienemmälläki metelillä rakastelle.
T. naapurin rakasteluäännin monesti herännyt nainen.;)
En mäkään ymmärrä niitä naisia jotka kiljuu ku teurasporsaat. Kyllä sen äänestä kuulee onko aitoa vai teennäistä ;)
Itse otan usein tyynyn avuksi ettei lapsi herää. Tämä nykyinen antaa niin tajunnan räjäyttävää seksiä, että on ihan ääni käheenä sessioiden jälkeen :)
BiN26
Ääntäisipä oma naiseni edes jonkun verran, mutta ei. Olen tästä hänelle joskus maininnutkin. Mulle on tosi tärkeetä, että nainen nauttii ja näyttää sen!
ei muuta kun vauhtia lisää, herätköön naapurit, ja jos tarpeeksi lisää kyllä se kohta hiljenee.
Tuliskin ääntä! Ei sitte minkäänlaista, ellei sitte rupea jostaki kaupassa käynnistä tai muusta poriseen!!! Se on oikeen mukava, kun on akti menossa ja nainen rupeaa lässyttään jostaki kaupassa käynnistä tms..... Huutais vaan kuinka perkeeleesti, ei mua haittais.
seinänaapurin rouva luo aamuisin merkillisiä katseita minuun päin.