Mihin kirppikselle pk-seudulla suuntaisin huomenna lauantaina ?
Etsinnässä on vaatteita lapsille pojat 6v ja 3kk ja tytöt 4.5v ja 1.5v... Olin huomenna jo menossa Klaukkalaan kunnes tajusin että se onkin ylihuomenna... kirppisseura jo varattu joten mihin suunnata??? max 40km Espoosta :))
Vinkkejä ?
terkuin, tuusis
Kommentit (3)
Tulin juuri myyrmäkihallin kirpparilta, löysin sieltä ihan muutamia vaatteita lapsille ja ps2 pelejä, yhdeltä myyjältä ostin vauvanvaatteita (ei meille, veljen tulokkaalle...) ja kestovaippoja ja huomasin että muovikassista puuttui yksi ronja&roope prefold... noh 4e siinä hävisin mutta opinpahan sitten vastedes pitää kai tarkistaa aina jo onko siellä sovitut ;)
Ihan kiva oli käydä, jospa sitä jaksaisi silti suunnata Klaukkalaan huomenna... mies on tosin pelimatkalla joten.... mutta jos saisin edes pari lasta hoitoon =)
Viirin kirppiksellä ajattelin huomenna käy jos sinne saakka tulee ajettua, Tuusulassa asuu Äitini joten sielläpäin voisinkin käydä, kiitos vinkistä !!!
tuusis
Minä taisin olla se sählääjä... Laitatko sähköpostia osoitteeseen niinajar@hotmail.com, niin sovitaan rahojen palautuksesta.
aiotko käydä siellä sunnuntaina? Vähän enemmän kuin 40 km tulee Keravalle, siellä on femmatori. Järvenpäässä Euroset. Niin ja Hyrylässä Löytöpöytä. Hyvinkäälläkin on kirppiksiä, mutta sinne tulee jo Espoosta matkaa. Riihimäellä on Tienhaaran kirppis. Näitä minä käyn säännöllisin väliajoin läpi, ja myös Mäntsälässä käyn Hirvibasaarissa ja Aurinkoisella. Mutta asunkin Keski-Uudellamaalla eli matkat on kohtuulliset.