Olen huomannut, että uimahallissa miehet katselevat aina KASVOJANI ihaillen. Miksi?
Olen kyllä ihan kaunis, mutta yhtä paljon huomiota kasvoni eivät saa vaatteet päällä ollessani. Luulisi, että uimahallissa miehet tiirailisivat naisten kroppaa, mutta näköjään ei...?
Kommentit (10)
kauneus on luonnollista ei siihen kuulu meikit tai pukeutuminen. Olet luonnonkaunis =)
jos olet vedessä uimassa, ei sinusta näy muuta kuin kasvot. Että varmaan ihan senkin takia=)
Olen päätellyt sen johtuvan siitä, että hallin ulkopuolella käytän vahvoja silmälaseja. Hallissa näytän kauniimmalta kuin kadulla.
Tissit toki huomioidaan eka ja mikäs siinä- kauniithan ne onkin
Ehkä kroppasi ei ole ihailun arvoinen? ;)
Minä näytän nuo päässäni hallissa lähinnä likinäköiseltä hylkeeltä. Tuskin katsotaan ihaillen.
En puhu uimisesta vaan siitä, kun esim. kävelen altaan reunalle. Altaassa olevien miesten päät kääntyvät katsomaan - kasvojani. Ei kropassanikaan muuten valittamista ole. En tietty ole enää mikään 17 vee, muttan ihan ok kunnossa kolmekymppiseksi. :)
ap
Ja siksi varmaan katsovat kasvojasi ihaillen, koska pitävät niitä kauniina.
Ihme kysymyksiä.
Ne katsoo sun sian kärsää lumottuna.
Helposti sekoittaa ilmeen, jossa ihminen on purskahtamassa just nauruun ja ihailevan katseen =)