Kuinka kauan oot ollu pitimpään saikulla ?
Kommentit (19)
Itse oon ollu 2 vkoa akillesjänteen takia ja loppua ei näy vielä ainakaan... (työ kävelyä lähes koko pv)
Taitaa olla pitkiä nää "raajakipu" saikut ??
murtuneen sormen vuoksi 9 viikkoa, vaikean jännetuppitulehduksen takia 8 viikkoa ja yhdessä raskaudessa supistelujen takia rv 26 alkaen.
Olin itse paikalla, kun tapaturma sattui
Sitä ennen pari viikon pätkää väliin töissä käyden. Ja ihan normaalisti syntyi, 40+4. Suunnattomat kivut vaan oli sekä supisteli jotka ei kyllä tehny mitään kummosempia (onneks) kohdunsuulla.
Ja minäki huomattavasti ennemmin olisin ollu töissä mitä maannu kipujen kanssa sohvalla. :/
Mutta seisomatyö ja supisteluja jatkuvasti + kohdunsuu avautunut. Eli levossa sitten monta pitkää viikkoa.
"syntyivätkä lapsenne etuajassa te pitkään saikulla raskausaikana olleet?"
-se joka oli 7vkoa saikulla ennen ä-lomaa
Pariin kertaan olen ollut 2 kk. Ekalla kerralla viikolta 28 äitiysloman alkuun supistusten vuoksi ja tokalla kerralla kolarin takia.
eli aika terve olen ollut. Lasten sairastamisten takia pitempään.
olin saikulla häpyliitoksen irtoamisen vuoksi. En pystynyt enää istumaan taikka kävelemään ja se vaikeutti työntekoa aika oleellisesti. Vauva syntyi täysiaikaisena.
pari viikkoa töissä sen jälkeen ja sitten saikulla koko loppuraskaus....
tai siis kävin kyllä välillä viikon pätkiä töissä, mutta ei siitä siis mitään tullu
Olisin tuonkin yrittänyt sinnillä olla töissä, mutta en uskaltanut ottaa riskiä, kun olin iltatöissä ja usein meinasin nukahtaa kesken työillan.
Hänen kuollessaan olin raskauden puolivälissä. Menin siis töihin raskauden viimeiseksi kuukaudeksi. Synnyttämään lähdin suoraan töistä.
Helppo ja kevyt istumatyö. Oli vaan niin turvonnut olo (olin kuin ilmapallo, paino putosi synnytyksen jälkeen viikossa 21 kg eli nestettä oli hurjasti) ja väsytti. Lisäksi työni oli siirretty jo seuraavalla ja sormet oli pinteessä.
erinäisten tapaturmien ym takia myös useampa useamman viikon mittaisia saikkuja
eli välilevyn pullistuma
3kk kotona saikulla, sen jälkeen tosi kipuilevana töissä... pikku hiljaa helpottaa...
Mielummin olisin töissä ollut.