Koululaisten myyntiartikkelit
Tänään ovikelloamme rimputti suloinen n. 3lk tyttö ja arvasin, että hän on jotain myymässä. Olin iloinen, koska tiesin, että minulla on kerrankin käteistä kotona ja ajattelin, että saan kannattaa koululaisten toimintaa. MUTTA...
Tyttö myi sukkia, 3 paria 10¿! Harmitti tosi paljon, olin valmistautunut jotain ostamaan, koska yleensä olen kotioloissa " rahaton" ja nyt olisi rahaa ollut, mutta enhän minä voinut maksaa kolmesta sukkaparista kymmentä euroa...
Ihan järjettömältä tuntuu joskus nuo koululaisten myymät tavarat. Miksei pysytä suklaassa ja kekseissä, kun niitä ihan oikeasti saisi kaupattuakin helpommin.
Harmitti sanoa tytölle ei...
Kommentit (5)
Ja kai niistä sukista on enempi hyötyä ku pikkuleivistä? Mä olisin ostanu, jos olis rahaa ollu kotona. Se meinaa olla korttien kulta-aikana harvinaista.
Ei tuo 10 euroa minusta ole niin paha hinta, tai no riippuu siitä, millaisista sukista oli kyse.
Aika korkea hinta mielestäni, itse olen tottunut ostamaan sukkia n. 2¿/pari ja aina olen hyvää laatua ostanut.
ap
toisekseen meillä päin ainakin tuttujen lapset käyvät myymässä tuotteita (eli yksi perhe). Tiedän, että vuoden päästä oma lapsi tekee aivan samaa.
meille myyty mm sinappia.