Mainitkaa joku juntti sisustuselementti. Katsotaan löytyykö meiltä :-)
Kommentit (37)
t. itse löysin kanssa vain sen sinuhen ja rottinkikorit (jotka ovat vauva hoitopöydällä)
Muuta ehdottelemaanne ei löydy :-) ap
Mutta yleensä noiden huonekalut ovat huonolaatuisia, halpoja (siis halvan oloisia) ja siis juntteja.
Muissakin liikkeissä on, mutta noissa ei juuri muuta olekaan. tekstiilit, astiat sun muut marketeissakin ok.
yöpöydät, joilla lamput ja herätyskellot ja vesilasit ja ehkä pari ruttuista nenäliinaa...
Maustehylly (ei kaappi vaan avohylly)
Jääkaappirunousmagneetteja jääkaapinovessa (tai muita magneetteja)
mä tunnen nimittäin sen. Ja sohvalla hänelle on sellaiset rypytetyt Anttilasta ostetut koristetyynyt. Takkahuoneessa on täytettyjä eläimiä ja ap:n miehen ase.
Se vaan luottaa siihen, ettette kuitenkaan mitään noin yököttävää edes epäile.
Noita jääkaappirunousjuttujakin löytyy, tosin ovat kaapin perällä. ap
Mun kivat korit (heh heh) on Cittarista,mut en osaa pitää noita koreja juntteina,mulla ne on vauvan hoitopöydän välihyllyllä,niissä on hyvä pitää rasvoja yms
No ap entäs paneeliverhot??? ;)
tv-taso, jossa lehtiteline...
ikkunalauta
kiinteä silityskaappi
Mutta jäin siis kiinni av-raadin mukaan seuraavanlaisista junttitavaroista:
Sinuhe egyptiläinen
rottinkikorit
jääkaappimagneetit
yöpöydät lamppuineen
paneeliverhot
lehtikori
Ikeasta tavaraa
Kiitos avartavista mielipiteistänne ja hauskaa illanjatkoa :-)
Toivoo ap
hyviä junttijuttuja on jo mainittu tässä muutama lisää:
-tekokukat
-miniviinapullot esillä kirjahyllyssä
-pitsiliinat
-räsymatot
-aikuisen miehen omistama playstation
-buhviverhot
-pitsiverhot
-himmeät vaaleansävyiset mitäänsanomattomat tapetit kukkakuviolla tai vastaavaa
Itse olen kärähtänyt jääkaappimagneeteista, sisutusrottinkikoreista ja kulmadivaanista :D
Sinuhe on sellainen must-kirja, jonka moni on lukenut jo koulussa, vaikkei sen jälkeen olisi kunnon kirjallisuuteen koskenutkaan.
Se on hieno kirja, kuten Waltarin monet muutkin. Mutta sitä ostavat hyllyyn myös tavan takia ostavat; ne, jotka eivät ole koskaan muuta kirjaa lukeneetkaan tai lukevat muuten kaikkea roskaa. Siitä junttiuspisteet. Muitakin vastaavia must-kirjoja on olemassa, mutta Sinuhe on selvästi yleisin. Se saatetaan ostaa ihan kulissiksi.
Minullakin on se hyllyssä, ain avaan yhtä ihana :)
Moccamaster juntti? Mikähän kahvinkeitin olisi sitten ei-juntti... Termarikeitin Anttilasta?
Minäkin kärähdin magneeteista. Meillä on lapsilla myös liikennematto, jota pidetään av:lla junttina.
Tunnusta, tunnusta!