Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOPPUVUODEN YRITTÄJÄT :)

28.10.2008 |

Nostin nyt pinoa ylemmäs, syys ja lokakuu rupee oleen taputeltu..

Marras ja joulukuu hoidoille aikaa..

Kuka on missäkin vaiheessa ja tilanteessa?

Meillä siis yksi IUI tänä vuonna enää, ja menkkoja ootas su:na tai alku vkosta alkavaksi, siitä alkaa piikki rumba taas.

Kertoilkaa tutut ja vähemmän tutut kuulumisia? Mikä fiilis, millä mielin yms..

Itse en tiedä mitä ajatella...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys!

Ihan ekaksi pitää pyytää anteeksi tätä suunnatonta typeryyttä, kun en ole uusia toivottanut tervetulleeksi! Kiva saada uutta verta keskusteluun. Ameliaanalle toivon hyviä uutisia sydämeni pohjasta! Eiköhän teidän perheellä ole ollut vastoinkäymisiä ihan riittävästi vähäksi aikaa.

Jaana taitaa olla siellä viikonloppureissullansa, mutta uutisia täällä odotellaan ja peukkuja pidetään pystyssä J

Ja sitten sitä omaa napaa: Täällä voidaan juhlia menkkojen alkamista!! Oikeastaan on ihan helpottunut olo kun tulivat täsmälleen ajallaan. Se tietysti vähän harmittaa, että noista teroluteista näyttäis tulevan jotain haamuoireita. No, tietääpähän sen, että mitään ei kannata kuvitella ennen kuin on kaksi viivaa testissä. Joku voi ystävällisesti minua tästä kommentista muistuttaa muutaman viikon päästä J

Kp 30 olisi nyt sitten 14.12., joten sitä odotellessa...

Omppu kp 1/29

Vierailija
62/68 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noi hormoonit on kyllä nii voimakkaita et tuo noita haamuoireita mullekin sillon aiemmin. Nyt ei oo ollu mtn...

Hittolainen kun meinaan vaan unohdella noi piikit iltasella ja niiden otto menee tosi myöhäseksi aina!!

Tänään ja huomenna piikit vielä, ma sitten uä.

Kertoilkaa tosiaan kuulumisia, jännäillään siihen saakka yhdessä piinapäiviä, odottelu päiviä tai mitä vaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen taas mukaan, kun saan tämän luomukierron loppumaan ihan näinä päivinä. Osan jo tunnenkin entuudestaan. :) Pienenä esittelyä, että olen 27 ja mies 29 ja omaa vauvaa olemme toivoneet huhtikuusta 2006. Seuraavassa kierrossa on sitten meidän neljäs ja viimeinen inssi ja sitten siirrytään koeputkihedelmöitykseen. Clomeja olen syönyt 9 kiertoa ja nyt piti saada jo piikitykset kehiin, mutta sairaalassa sattuikin olemaan eri lääkäri, joka halusikin jatkaa clomeja, eikä suostunut kirjoittamaan reseptiä piikkejä varten. :( No pääsen kuitenkin piikittämään itseäni pian, sillä en oikein jaksa uskoa, että inssi meillä onnistuisi.

Onko kenelläkään hormooneista johtuvaa hiustenlähtöä? Itse olen nyt kiinnittänyt huomiota, että hiuksia lähtee todella paljon päivittäin...:(

Rizza

Vierailija
64/68 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni täytyy kertoa, että menkat alkoi tälle aamua kellon tarkasti. No ainakin on kierto kohdallaan. Ei tunnu niin pahalta tämä pettymys kuin olin pelännyt. Jotenkin kait sitä on tähänkin jo tottunut tässä reilun 2,5 vuoden aikana. Uskomattoman kauan tätä pikkukakkosta joutuu yrittämään, välillä mietityttää kauankohan tässä vielä menee?

Esikoispoika oli 1 vee kun päätettiin, että toinen saa tulla ja nyt esikoinen täyttää alkuvuodesta jo 4 vuotta.

No tästä kierrosta päästään uuteen inssiin eli katse tulevaan sitten vain. Lääkityksenä jälleen vain kaksi clomia, koska niillä saadaan mulle aikaiseksi oiken hyvä munasolutilanne :-)

Onne muille yrittäjille ja pysytään linjoilla

Vierailija
65/68 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana.p3 surku noi menkat!!!!!!!!!!! :(

Olikos teillä esikoinen ihan luomuna??

Nyt vaan uuteen yritykseen sitten...VOIMIA!!

Omaa napaa...

Tänään on irrotus klo 21 ja pe 12.30 inssi. Jotenkin tää on tyhmää, kun ei ollenkaan usko onnistumiseen...miksei voisi olla selvä toivo, että onnistuu!!!!??

Mitä muille kuuluu??

Vierailija
66/68 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiva kun tulit takaisin!!

En osaa sanoa tosta hiusten lähdöstä...kysy polilla seuraavan kerran. Varmasti liittyy asiaan! Me reagoidaan niin erilailla.

Mikäs sun tilanne siis on? Monesko kp..ja koska clomit??? Millon inssi?

Vierailija
67/68 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen: esikoispoika on ollaan saatu ihan luomuna ja pitkään ei edes tarvinut yrittää. Minulla oli yks tuulimuna ennen esikoista, tämä tuulimuna tärppäsi toisesta kierrosta ja kaavinnan jälkeen poika tärppäsi kolmannesta kierrosta, että "helppoa" oli. Meidän ikäkään ei pitäisi olla vielä esteenä tässä (minä 27 ja mies 32) Onnea sinlle inssiin.

Minä popsin taas sen pari clomia ja ens viikolla ultra ja jos kaikki ok, niin uusi inssi on sitten 1.12..

IVF jonossa olemme, mutta loppukeväästä aikaisintaa niihin pääsemme, ja jostain syystä minua on alkanut mietityttämään olenko siihen rumbaan edes halukas lähtemään, koska luomutärppi on kuitenkin ihan mahdollista... Kait mua vaan mietityttää, että haluamme näillä näkymin vain yhden lapsen enää ja jos alkioita tulisi paljon niin sitten ne menee "hukkaan"

Kummallisissa mietteissä, Jaana

Vierailija
68/68 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaana.p3...mulla on vähän saman suuntasia ajatuksia ton ivf:n suhteen..siis kun ei suurperhettä olla aateltu..niin sit jos niitä muniksia tulee monta ja jää pakkaseen, niin mun moraali ei anna periksi tuhota niitä tai hukata niitä..tai antaa muille..ne on mun ja mun ois annettava niille mahdollisuus..elämän alkuja kaikki!!

Voiko sitä tehdä niin, että jos niitä saadaan kerättyä esim. 10kpl niin voisko niistä yrittää hedelmöittää vaan viisi..tosin mahdollisuudet pienenee, kun eihän niistäkään tärpi välttämättä mikään..muttamutta, kaikkea sitä miettii.

Me olemme kaikki omia persoonia ja jokaisella on omat henk.kohtaset mielipiteet ja eettiset juttunsa ja niiden kanssa sitten ponnistellaan ja pinnistellään.

Tässä mun ilta ajatuksia. Irrotus piiki laitoin äsken. Ja arvakkaas mitä huomasin 16.30!?!? Ettei hoitaja antanut mulle piikkejä ja ruiskuja niihin!! Eihän poli enää auki ollu sillo! Meinas tulla PANIIKKI!! Meinasin jo soittaa päivystykseen ja kysyä voisko sieltä hakea, mut pengoin vielä vanhat "laukut" jotka sai mukaan hoitoja aloittaessa ja JES, SIELLÄ OLI PIIKKEJÄ JA RUISKUJA!!! Huhhuh...

Hyvää yötä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän