LOPPUVUODEN YRITTÄJÄT :)
Nostin nyt pinoa ylemmäs, syys ja lokakuu rupee oleen taputeltu..
Marras ja joulukuu hoidoille aikaa..
Kuka on missäkin vaiheessa ja tilanteessa?
Meillä siis yksi IUI tänä vuonna enää, ja menkkoja ootas su:na tai alku vkosta alkavaksi, siitä alkaa piikki rumba taas.
Kertoilkaa tutut ja vähemmän tutut kuulumisia? Mikä fiilis, millä mielin yms..
Itse en tiedä mitä ajatella...
Kommentit (68)
Minä täällä niin odotin plussa uutisia ... kävin silloin tällöin kurkkimassa mitä tähän pinoon kuuluu... itse olen nollannut vauva ajatukset aivan kokonaan ... ja ihmeen hyvin olen onnistunut siinä....
Välillä mietin että olisihan se ihana yllätys, mutta sitten vaan pakotan itseni tajuamaan, että en siihen ihanaan yllätys uutis porukkaan välttämättä kuulu vaikka miten toivoisin... johan tässä 3 vuotta on toivottu...
no joulu tulee ja joulukiireet on alkaneet niin töissä kuin vapaa ajalla... lisäksi olen hurahtanut liikuntaan (salille hukkuu murheet ja vatsakin litistyy kivasti... mitäpä sillä pömppömahalla tässä vaiheessa, kun ei ole sitä masuasukkiakaan, tulkoon siis litteä vatsa =)
Mukavaa joulun odotusta ja parempaa ensi vuotta meille kaikille =)
ja tietysti onnea plussanneille !!
Olen pahoillani puolestasi, Anen. Olisi niitä plussauutisia tähän pinoon jo suonut.
Kiva kuulla sinustakin Maribe! Tsemppiä vaan treenaamiseen, ainahan se hyvä yleiskunto on plussaa sitten raskaana ollessa :)
Oma napa: nyt se taas alkaa, se olemattomien oireiden tutkiskelu nimittäin. Vielä muutama päivä sitten en oikeastaan uskonut tärppiin, kun se ovis ei suostunut tikussa näkymään ja puuhailtukin on miten sattuu. Nyt sitä kuitenkin tutkiskelee itseään jatkuvasti, ja sekös ärsyttää. Testipäiväksi olen päättänyt ensi viikon perjantain, kun meillä on silloin kosteat pikkujoulut luvassa. Kp on silloin 28/29, joten tulos ei välttämättä ole kovin varma, mutta jos joku plussahäivähdys sattuu näkymään, niin eipä kovin tiukkaan sitä lasia kallistella.
Jokos muilla alkaa olla jouluvalmistelut pitkällä? Minä olen vähän siivoillut, mutta piparit on vielä leipomatta. Ensi viikolla ajattelin niitä paistella kun on vapaapäiviä tiedossa.
Nyt töistä kotiin ja nukkumaan.
Omppu
Onko täällä enää ketään, jotka jaksaa toivoa tärppiä tälle vuodelle?
Mikä mahtaa olla 4viljan tilanne, tuliko täti? Toivottavasti ei, bd bd
Minä täällä vissiin yksikseni piinailen. Oireita on vaihtelevasti, mutta toistaiseksi muistan sen lupauksen, että mihinkään en usko ennen plussatestiä. Eikä niin kova luotto ole siihen plussaankaan, ennen kuin on ultrassa syke näkynyt. Yhtä odottamista se on tämä ihmisen elämä, miksei osaa elää nauttien vaan siitä hetkestä mikä on meneillään? Nyt on onneksi taas lumi maassa, niin joulun odotuskin tuntuu kivemmalta.
Nyt pitää taas alkaa töihin, kirjoitelkaahan kuulumisianne!
Omppu
vaikka olenkin pudonnut jo tämän vuoden piinailijoista :)
Lueskelen silti mielelläni muiden kuulumisia ja zemppaan minkä pystyn!
Mikäs kp sulla on? Koska voisi testata?
Paljon onnea! Toivotaan, että yksi edes plussaisi vielä tässä kuussa!!
Täällä on menetetty kyllä toivo jo lopullisesti tärpin suhteen tässä kuussa.
Ainoa toive nyt on, että menkat alkaisi ajoissa (eli noin 3-5 päivän sisään) niin kerkeisivät loppua ennen kanarian lomaa jolle lähdemme jouluaattona.
Niin, mullahan piti olla ultran mukaan ovuloimaton kierto, mutta omien oireideni perusteella uskon että olen ovuloinut tässä nyt myöhässä eli joskus kp22 tienoilla ja siksi pelkään, että menkat alkaa reippaasti myöhässä ja just reissun aikaan
:(
tammikuun menkat ku alkaa niin sitte kokeillaan saataisko yks inssi aikaiseksi...
Mukavaa joulunodotusta kaikille ja toivotaan jollekki edes plussa viellä tälle vuodelle!
Veritestin tulos oli muistaakseni 3. Naikkarilla selvitettiin, että alle 5 (?) ei ole raskaus, mutta jos on kuitenkin yli 1, voi olla kyseessä kohdunulkoinen raskaus. Ja sitä sitten olen tässä viimeisen viikon pelännyt ja kironnut. Vuoto kyllä alkoi aika pian kun Luget jäi pois, mutta oli se niin järkyttävän iso vuoto, ettei ihan normaali kierto tunnu olevan. En ole uudestaan käynyt veritestissä, mutta taidan kuitenkin ensi viikolla sitä pyytää, että saan mielenrauhan.
Se "hyvä" puoli tässä nyt on, että kun aiemmin harmittelin, ettei joulun takia nyt ehdi uutta siirtoa tehdä, niin eipä sitä olisi tehty muutenkaan. Jos siis on joku tällainen epämääräinen tulos, niin ainakin yksi kierto pitää odotella. Ensi vuonna sitten parempi tuuri, toivottavasti muillakin tämän ketjun neganneilla.
Ompulle ja muille mahdollisille piinailijoille toivon iloista jouluylläriä!!!
Eipä ole paljon kertomista: ei plussaa eikä menkkoja. Nyt mennään kp 31/29, kp 28 ja 30 tehdyt herkät testit näytti täydellistä negaa. Ottaa ihan hienoisesti aivoon, jos kierto alkaa venymään, tähän asti ne on tullu terojen kanssa todella tarkasti. No, kai se on pienenpieni toivonripe jos ei menkat ala, mutta jotenkin en jaksa tärppiin uskoa. Tänään en ainakaan testaa, mutta huomisaamuna saattaa hermo pettää jos ei tätiä kuulu.
Nyt pitää alkaa töihin, sori pelkkä oma napa!
Omppu
mites omppu, onko nega muuttunut?
tosi harmi ettei selkeistä plussia ole tullut enää! vai?
4vilja, joo alle 5hcg on nega..ärsyttäviä tollaset tulokset kuiteski!!
jaanallekin zemppiä seuraavaan yritykseen!!
itse tosiaan vasta joskus tammikuun puolessa välissä menossa neuvotteleen jatkosta, että tosiaan n. parin kuun tauolla tässä ollaan.
jatketaan sitten ens vuoden puolella kärvistelyä??
Kaikille paljon hyvää mieltä ja jaksamista näissä asioissa..itsellä alkaa hiipua voimat ja usko. ehkä kerran vielä koitamme.
Ompun kuulumisia minäkin tulin kurkkimaan. :)
Mulla on kinkkinen tilanne, meinaan mulla on sellaisia oireita kuin olisin raskaana. Tikutin ovisplussan vasta viime viikon keskiviikkoaamuna, kun vielä tiistaiaamuna oli nega ja eilisestä eli maanantaista asti on ollut vasen puoli alavatsaa kipeä (samalta puolelta kipuili oviksessa). Mulla ei ole ennen ollut tällaista ja sekös nostaakin toivetta. Hitsit mä putoan ja korkealta, jos ja kun menkat alkaa!! Mulla siis sellaista paineen tunnetta, poltetta ja vihlontaa. Ja viikko pitäisi vielä odottaa. Voiko muka oikeasti raskausoireita tulla näin pian oviksesta vai onko mulla joku kysta tuolla kasvamassa?
Rizza
jos tärppiskin nyt ihan luomuna!!!! :)
Toivotaan!!
Mulla ainakin sillon kun tärppi, heti ovulaation jlk oli koko ajan tuntemuksia...
Mutta tiedä sitten...
Nyt sit piinailet kuiteskin vielä! ;) Onnea!
Niinhän siinä sitten kävi, että ei tullu vauvauutista joululahjaksi. Onneksi ei kierto kuitenkaan venynyt sen pidemmälle, 31 päivää kesti. Tosin ei mulla näitä clomien jälkeisiä menkkoja ole koskaan ollutkaan, joten voihan sekin vaikuttaa.
Tulin kattomaan joko tämä pino kohta julistetaan kaatuneeksi, mutta vielähän täällä Rizza pitää toivoa yllä. Plussaonnea sinne hurjasti!
Nyt voisi siirtyä sitten rauhalliseen joulun viettoon ja piinailla seuraavan kerran ensi vuonna. Jos jollain on hyviä nimi-ideoita uuteen pinoon, niin ei kun perustamaan. Kerrothan Rizza kuitenkin tänne kuulumisesi, niin pysytään ajan tasalla. Peukkuja!!
Omppu
Anen, kiitos! :)
Omppu, no voihan harmi :(
En ymmärrä yhtään näitä kipuiluja, enkä kyllä voi keksiä näitä omasta päästäni. Molemmin puolin polttelee alavatsaa ja lisääntyy vaan iltaa kohden. Aamulla ei ollut mitään tuntemuksia. Nyt on vasta oviksesta 7-8 päivää, joten ei ole vielä mitään syytä testata. Hirvittää vaan, kun söin tässä kierrossa tupla-annoksen (2/pvä) clomeja, ettei vaan olisi mitään kystia. Mähän kävin ultrassa kp 12, eikä silloin ollut yhtään iso rakkulaa kasvanut, mutta pieniä oli monta. Harmi, että ovis on ollut tosi myöhään, nyt on menossa kp 29.
Toivottavasti joku aloittaa pian ensi vuoden kuumeilupinon, niin voin tulla sinne mukaan. Olen niin pessimisti, etten voi siltikään uskoa tärppiin ilman inssiä tai IVF-hoitoa.
Rizza
On tosi kivaa!! En sitten saanut tähän kiertoon clomeja, kun niitä ei ole missään. Myös se erityisluvallinen clomhexal on loppu. Saattaa olla, että seuraavaan kiertoon ehtii saada, tai sitten ei. Meinasin jo eilen kysyä mieheltä, että ilmoittaudutaanko keskussairaalan jonoon, mutta luulen tietäväni vastauksen kysymättäkin. Täytyy nyt odottaa sen aikaa, että saa niitä clomeja, jos tulevat luvatusti viikolla 3. Eilen kyllä jysähti sellainenkin ajatus mieleen, että mitä jos me ei saada sitä pikkusisarusta ikinä? No, jospa sitä toivoa vielä kuitenkin on. Onneksi tämä joulu tuo taas vähän muuta ajateltavaa kun on loma luvassa. Voi olla, että minä en vähään aikaan palstaile, kun yritän sulatella tätä ajatusta clomittomasta kierrosta.
Oikein suloista, ihanaa, lahjakasta ja piparintuoksuista joulua kaikille!!
Omppu
P.S. Rizzan kuulumiset käyn kyllä lukemassa :)
Täytyy vielä käydä kuulumiset tähän pinoon kertomassa, niin tämänkin saa kuopata ja siirtyä vuoden 2009 alkuvuoden pinoon. :) Niin, täällä nyt kp 5, eli kyllä kaikista oireista huolimatta ne kuukautiset tulivat. Nyt vaan odotellaan tammikuun loppupuolella olevaa aikaa koeputkihedelmöityksen suunnittelua varten. :)
Nähdään uudessa pinossa ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille! Toivottavasti ensi vuosi tuo meille kaikille sen niin paljon toivotun plussan! :)
Kiva Rizz kun kävit vielä kertomassa kuulumiset! :)
Mulla kp 25..ihan tauko ja luomu kierto..
Ja se keskusteluaika jatkosta kans sitten ensi kuussa.
Jatketaan ensi vuoden puolella, vaikka huomenna hahahaa...
Ja zemppaillaan toisemme plussan merkkeihin!!
Käynnistin samasta aiheesta ketjua sekundaaristen puolella, mutta ehkä tällä puolella on aktiivisempaa? Toivottavasti kelpaan mukaan, vaikka olenkin sekundaaritapaus ja toistaiseksi kevyehköillä hoidoilla liikkeellä.
Menkkoja odotan alkavaksi marraskuun vikalla viikolla ja sen jälkeen alkaa uusi pistoshoitorumba. Tässä kierrossa tutkitaan miehen siittiöt ja tuloksista riippuen selviää yhdistetäänkö pistoksiin inseminaatio vai mikä.
Edellisestä pistoshoitosetistä jäi lugeja yli (lopetin siis luget kun testasin negaa pp14) ja mietin voinko käyttää niitä ominpäin tässä hoidottomassa kierrossa pitkittääkseni menkkojen alkamista kun muussa tapauksessa työmatka saattaa sotkea ultraamisaikataulua? Miten te muut onnistutte yhdistämään työssäkäynnin ja lapsettomuushoidot?
Ja onnea uudelle pinolle!! Toivottavasti plussatuulet puhaltaa täälläkin. Täällä siis keskenmenon jälkeinen kierto menossa kp jotain 14 paikkeilla. Toissapäivänä tein ekan ovistestin, joka näytti hailakkaa viivaa, siis miinusta. Eilen unohdin koko testin (mikä vissiin ihan positiivista = on muutakin elämää) ja tänään sitten tikutin taas. Samaa hailakkaa viivaa näytti. Taitaa meikäläisen kohdalla olla se luomuovis pelkkä haave. Huomenna testaan vielä, mutta jos ei ole muutosta tapahtunut, niin saa luvan jäädä tikuttelut tässä kierrossa. Olen vähän epävarma tällä hetkellä terolutin suhteen. Lääkäri sanoi km-ultran jälkeen, että pitää odottaa 30 pv ja jos sit ei menkkoja kuulu, niin otan terot. Vähän vaan tuntuu siltä, että jos ei ovista kuulu, niin ei tuu menkkojakaan. Olisko sittenkin parempi, ettei kierto veny äärettömyyksiin? No, katsotaan mikä on perjantaina mieliala, sillon aloitan jos aloitan. Mies on kyllä vastaan, mutta pakkokos sille on kertoa :) Ootan vaan NIIN täysillä uutta clomikiertoa!
Nyt riittää oma napa. Tervetuloa vaan Ladybird tänne meidän joukkoomme, ainakin tuolla tätä pinoa edeltäneessä syys-lokakuisissa kävi keskustelu vilkkaana. Pidellään kovasti peukkuja toisillemme ja tietysti myös omalle kohdalle :)
Nyt taidan jatkaa taas työntekoa, ettei mene ihan lorvaamiseksi. Sadepäivää kaikille!
Omppu
Pikaiset kuulumiset:
Aloitin tänään sitten ne terot, kun eilispäivän ovistesti oli vielä edellistäkin haaleampi. Tällä aikataululla saisin seuraavan clomikierron loppuun jo ennen joulua, jos vaan menkat alkaa nyt ajallaan. Ollaan lähdössä jouluksi kylpylälomalle, niin olisi mukava silloin tietää missä mennään.
Meillä meinaa esikoinen olla nuhassa ja köhässä, sitä tämä sadekausi näköjään saa aikaan. Toivottavasti alkaisi keli kuivumaan ja kylmenemään, niin vähenisi pöpötkin. Toissa syksynä pelkäsin jo pojan olevan allerginen, kun nuha jatkui loputtomiin. Pakkasten tultua helpotti. Että sitä odotellessa...
Koitetaanhan saada eloa tähänkin pinoon, ettei mene ihan yksinpuheluksi. Palaillaan!
Omppu
Mihkäs kaikki tosiaan on kadonnut?!
Syysmasennusta vai...
Meillä esikoisella on 4 virus putkeen, että tätä tää sitten on...
Todellakin pakkasia odotellessa! Taivaan täydeltä sataa koko ajan!
Mulla tosiaan oli eilen vika primo ja menkkoja ootellaan, jännä, kun on syöny tai käyttäny jotain hormoonia niin tulee finnejä ennen menkkoja, ihan kun puberteetti! No siis yks sinne tänne, mutta kuiteskin, INHOTTAVAA!!!
Eli veikkaan sunnuntaina menkkojen alkavan. Siitä sit meen verikokeisiin ja sitä rataa...
Kävin eilen anomassa lisää hoitovapaata ja töräytin kerralla loppuun saakka, kunnes esikoinen on 3v! Kauheesti kyseltiin toisesta lapsesta ja koska ja joko meinataan!! Mitäs siihen sit vastaamaan....!!
Sanoin, vaan, että onnellisia ollaan täysin tästä yhdestäkin, mutta olishan se sisarus rikkaus..että katsotaan nyt.
Mitäs muut vastailee?
Mun pomo tietää kuviot ja oli vieressä ihan hiljaa, kun muut pommitti!
Omppu, sullako ei ole kilpparia ollenkaan?? Jostain olin lukevinani?
Mitäs se meinaa...syöt lääkkeitä sitten joka pv siihen. Sekö lapsettomuuden syy?
testasin myös aamulla ja aivan puhdas nega.
siirryn kanssa "lomille" näistä asioista loppu vuodeksi ja ainakin rizzan, ehkä vilja sinunkin kanssa sitten ensi vuoden yrittäjiin uuteen pinoon sitten ensi vuoden puolella.
kaikille muille zemppiä ja paljon onnea piinailun kanssa ja plussanneille vilpitöntä iloa!! :)