Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOPPUVUODEN YRITTÄJÄT :)

28.10.2008 |

Nostin nyt pinoa ylemmäs, syys ja lokakuu rupee oleen taputeltu..

Marras ja joulukuu hoidoille aikaa..

Kuka on missäkin vaiheessa ja tilanteessa?

Meillä siis yksi IUI tänä vuonna enää, ja menkkoja ootas su:na tai alku vkosta alkavaksi, siitä alkaa piikki rumba taas.

Kertoilkaa tutut ja vähemmän tutut kuulumisia? Mikä fiilis, millä mielin yms..

Itse en tiedä mitä ajatella...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on??

Eikö kukaan piinaile tälle hetkellä??

Mulla menossa vissiin nyt..öö..pp3. Kauheesti en oo asiaa miettiny!

En jotenkin vaan usko tärppiin, keho sen verran stressi tilassa (kaikkea ikävää sattunut lähipiirissä) ettei varmasti senkään takia voi onnistua.

Sit tosissaan pitäs alkaa miettiä jatkoa...inssejä lisää vai ivf...

No, mietin sitä menkkojen alettaessa vasta...

Mitä muille kuuluu???

Vierailija
2/68 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens vaan pitkästä aikaa!

Täällä ollaan ihanien clomioireiden kourissa: päätä särkee ja kuumia aaltoja pukkaa. Varsinkin tuo päänsärky on todella mieltä ylentävää, kun pitäisi sitä seksiäkin jaksaa harrastaa :)

Mulla siis menossa kp 10/29, huomenna meinasin tehdä ekan ovistestin.

Anen: koita nyt jaksaa piinailla kaikesta huolimatta, ja tsemppiä niiden ikävien asioiden kanssa!

Meilläkin on ollut vähän ylimääräistä harmia, kun meidän koira sai viime viikolla selkärankareumadiagnoosin. Rotikkapojumme täyttää helmikuussa 6 vuotta ja virtaa piisaa vielä ihan mukavasti. Tuntuu tosi kurjalta, jos sen elämää joutuu alkaa kovinkin rajoittamaan liikkumisen suhteen. No, aika näyttää. Joulun odotus antaa kummasti virtaa varsinkin nyt kun on lunta. Me lähdetään jouluksi perhekuntoremontiin. Saa nähdä mitä siitä tulee tuon 3-vuotiaan kanssa. Tänään saatiin ohjelma postissa ja paljon näkyy olevan lapsille omaa ohjelmaa. Ihanaa päästä lomalle!! Jospa sitä olisi jo raskaana ;) Yritetään nyt kuitenkin olla jalat maassa ja odotellaan niitä piinapäiviä.

Kertoilkaahan kuulumisianne niin päästään piinailemaan kaikkien puolesta!

Omppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, kun on päivät menneet nyt nopeasti kaiken kiireen keskellä.

Anen: Sinullakin jo pp3, mahtavaa! Toivottavasti hoito tuottaisi nyt tulosta teille! :)

Tsemppiä Ompulle ovisteluun! Kivaa, että teitä odottaa yhteinen loma jouluna. :)

Täällä nyt kp 6 ja huomenna vielä viimeisen kerran napsin Clomhexalia ja sitten bye-bye. Luojan kiitos! Onhan noita jo tullut 10 kiertoa syötyä, joten sanomattakin pitäisi olla selvää, ettei ne pelkästään riitä. Mutta lääkärin määräyksestä niitä vielä siis tämän kierron syön. Joulukuussa seuraava ovis sattuukin juuri joululomien aikaan, jolloin lapsettomuuspoli on kiinni, joten koeputkihedelmöitystä aletaan suunnittelemaan vasta tammikuussa. Noh, aika menee kyllä nopeasti, kun voi odotella joulua. :)

Rizza kp 6

Vierailija
4/68 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taas tuli kylmää vettä niskaan. Tänään oli ultra, jossa tarkistettiin munasolu tilanne, että oltaisiin saatu inssiin aika. No ei tule inssiä, koska ilmeisesti en nyt ovuloi tässä kierrossa ollenkaan... Kaikki follikkelit olivat alle 10mm kokoisia ja pitäisi tällä kiertopäivällä olla jo isompia.

Tämä oli taas ihan uus yllätys...

No katseet taas tammikuuhun, jossa voidaan vielä kerran katsoa saadaanko toista inssiä tehtyä. On se kumma että tulee liikaa tai ei ollenkaa... Vastustaa nyt tämä touhu.

Vierailija
5/68 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Pisteletkö itteesi jollain? Vai syötkö clomeja..anteeksi en muista!

Kun siis mulla on aina pitkä ovulaation stimulaatio..2vkoa ainakin!

Eli jos follit seuranta ultrassa on pieniä, annosta nostetaan ja pistoksia jatketaan..niin kauan kunnes folli on oikeen kokonen..

Itselläni nyt siis pp6. Oon tässä kierrossa pystynyt unohtaan ja oleen ajattelematta asiaa tosi paljon!

Kaikille mukavaa torstai päivää!

Vierailija
6/68 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen: Elikkäs kerronpa hiukan meidän matkaa näissä hoidoissa. Eka kerralla ku inssiin lähdettiin niin söin clomeja kp 3-7 + puregon pistokset kahdesti. Silloin tuli munasoluja liikaa (6kpl) ja inssistä pidättäydyttiin. Seuraavaan kiertoon söin vain 2 tablettia clomeja kp 1 ja 3 ja tuli yksi komea munasolu ja joku pienenpi. Inssi ei kuitenkaa tuottanut tulosta. Tähän kiertoon sama kaava eli kaksi clomia ja tulos oli sitte tämä...

Julkisella ollaan hoidossa niin kait niitä ei kiinnostanut jäädä seuraamaan tätä kiertoa pidempään että olisko ovis vaan "myöhässä" tulossa. Pitänee yrittää loppuvuosi kotikonstein...

Vierailija
7/68 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei mee jakeluun, kuinka ne voi toimia noin..

Kyllähän ne voi siellä kasvaa vielä ja varmaan kasvaakin ja pienellä avulla, esim. 1 pistos tms. ois voinu jelppiä...

ÄRSYTTÄÄ sun puolesta!!

Julkisella mekin ollaan ja palvelu on ollut hyvää ja tarkkaa.

Paljon voimia sulle!

Vierailija
8/68 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa pp 8 eikä minkäänlaisia oireita mistään..

se vaan on NIIIIN TIETO, ettei ole tärppiä tullut!!

Ärsyttäähän tämä...

Ihme kyllä, testikään ei polttele yhtään, kun negan sieltä saa!!

Tällanen negatiivinen purkaus tähän alkuun heti..

Mut niin se vaan on!

Mitkäs fiilikset muilla piinailijoilla on??

Vierailija
9/68 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa voiko Litalginia käyttää jos on raskaana?

Ja sitten Lugeista, näyttääkö ne koskaan virheellistä plussaa testissä??

Vierailija
10/68 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli PAS tehtiin reilu viikko sitten luonnolliseen kiertoon, tukena on luget kuitenkin. Kovasti tässä muka tissit on turvoksissa ja vatsakin kierroksilla, mutta kun ne nyt voi olla yhtä hyvin lugeista johtuvia oireita. Sitä paitsi kun silloin viisi vuotta sitten plussasin, ei ollut oireen oiretta, joten tällainen itsetutkiskelu tuntuu vähän tollolta.

Ajattelin huomenna testata kuitenkin... en millään pysty odottamaan pidemmälle. Keskiviikkona on sitten veritesti. En kyllä yhtään tiedä mitä odottaa. Plussaan olen kovasti tässä orientoutunut, mutta kun meillä tosiaan kaksosten jälkeen on ollut tämä muutaman vuoden hoitopaussi, en enää muistakaan millainen ankara pettymys se yksi viiva aina hoitokierroilla oli. Voipi olla, että on taas kova kolaus edessä.

Vierailija
11/68 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Clearbluen testin, ja niin selkeä nega sieltä tuli, ettei siihen hyvälläkään mielikuvituksella voi toivoa edes roskishaamun serkkua. Virallinen testipäivähän on tosin vasta ensi keskiviikkona, mutta kun paketissa sanottiin, että voisi jo 3 päivää aiemmin testata... Nyt täytyy sitten vielä toivoa, että se muutaman päivän aikana olennaisesti muuttuisi.

Koska testasin näin varhain, en viitsinyt edes miehelle sanoa koko negasta mitään. Sen mielestä testaaminen tänään olisi joka tapauksessa maailman typerintä. Eli nytpä sitten kärvistelen keskenäni tämän kanssa. Samoin äsken tuli siskoltani kannustava viesti, johon en oikein osannut mitään vastata, kun en vaan halua sanoa, ettei onnistunut. Me olemme vähän olosuhteiden pakosta joutuneet kertomaan minun vanhemmilleni ja siskolleni tästä siirrosta, koska tarvitsin sekä yösijaa Helsingistä että lapsenvahtiapua täältä kotipaikkakunnalta siirtopäivänä (mieheni oli juuri työmatkalla silloin). He toivovat niin kovasti sitä plussaa, että negan kertominen ja sen muiden pettymyksen kohtaaminen on melkeinpä rasittavinta tässä vaiheessa.

Olin kyllä todella ehtinyt unohtaa, miten tyhmäksi sitä itsensä kaikkine oireineen tuntee tässä vaiheessa, pissainen tikku käsissä, ruudut liian tyhjinä.

Vierailija
12/68 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..samoja fiiliksiä kokenu..myötätunto kanssasi!

Nyt päätin, etten testaile ajoissa ollenkaan..ainakin siis yritän, ei mulla hinkua olekaan, koska nega se jokatapauksessa on!

Mutta totta, testasit hirmu aikasin, ei tuo nega vielä mtn kerro!

testasin aikoinani pp9 tooodella selvän negan, ja sitten pp13 niiiiiiiiin haamujen haamun josta syntyikin ihanin tyttönen!!!

Eli oottelen testipäivään JOS Tarvii, vuotoa "oottelen" tai sit nää luget siirtää..

Ekaa kertaa luget 2x200mg pvssä käytössä..

Mites, millain sää vuodat ne pois? Mulla tulee n. parin tunnin sisällä se valkonen tahna pois..sit koko pvn valuu aaaaivan "vettä"..lorahtelee vähän väliä housuun, ihan kun pissi tai menkat mut siis aivan vettä!!

Joo ja siis "oireet" mitä mullei kyl oo(ehkä inasen tissit arahkot), niin tulee lugeista, luin selosteenkin ja kyllä, niissä on r-oireita!

Eli luget ei ainakaan anna väärää plussaa...kun testasit tässä vaiheessa negan.

Voimia ja oottele nyt hyvin mielin vielä!

Vierailija
13/68 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun täällä on keskustelu taas vilkastunut. Jaana tosin oli saanut kurjia uutisia. Voimia jatkoon!

Piinailijoille kovasti tsemppiä ja hermoja! Eikä siitä aikaisesta negasta kannata niin lopullista tuomiota tehdä, mahdollisuus on vielä olemassa! Tosin tiedän myös tuon tyhjän tunteen, jonka tyhjä ruutu testissä aiheuttaa, se on vaan niin turhauttavaa!

Täällä on päästy jo loppukiertoon. Melko varma olen, että menkat sieltä on tulossa, koska en saanut ovistestillä plussaa. Tikutin kp 11-14 ja viivat oli joka päivä samanlaiset. Sitten kyllästyin ja lopetin tikuttamisen. Eikä tässä niin ahkeraan ole tullut puuhailtuakaan, kun ollaan oltu vuoronperään sairaana koko perhe. Nyt vaan odotellaan...

Nyt pitää visiiin ryhdistäytyä näissä työhommissa, joten palaillaan taas!

Omppu kp 17/29

Vierailija
14/68 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäydyn pois tästä pinosta. Tänään oli ultra kp 13, eikä yhtään isompaa munarakkulaa ollut clomeista (2 tabl. kp 3-7) huolimatta näkyvissä. :( Lääkäri totesi vain, että nyt on tulossa valitettavasti ovikseton kierto ja varattiin aika tammikuun lopulle koeputkihedelmöityksen suunnittelua varten. Nyt olisi pitänyt olla vielä neljäs inssi ennen joulua. Itkuhan siinä tuli, kun en edes yhtä munarakkulaa saa aikaiseksi. No toisaalta saan nyt nauttia joulusta, kun ei tarvitse miettiä ovulaation tikuttamista jne. Ja nyt vaan odottelen, että uusi pino pystytetään alkuvuoden hoidoille. :)

Onnea teille kaikille muille!

Rizza

Vierailija
15/68 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on varmasti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paha, pettynyt ja väsynyt tähän kaikkeen..!!

Siis niin väärin tämä kaikki...*halaus*

Mää toivon sulle kuiteskin PALJON voimia ja jaksamista jatkaa hoitoja..meillä on sama edessä, siis ivf:stä keskustelu...huoh...

PP 10 nyt, mutta niin kun olen koko ajan sanonut, kyllä sen oman kehon vaan tuntee. Ei ole edes mkn kiire testaamaan.

Ehottomasti jatketaan piinailua ens vuoden alusta sitten :)

Vierailija
16/68 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa, että jaksat tsempata minua. :) Kyllä me se plussa vielä saadaan, molemmat ja koko tämä pino! Pidän peukut pystyssä sinulle plussaan!

Jos kuitenkin käy niin inhottavasti, ettei plussaa nyt tulekaan, niin sitten jatketaan molemmat piinailua alkuvuoden yrittäjissä. :)

Vierailija
17/68 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin apteekissa aamulla ostamassa koiralle allergialääkettä yms. ja näin kyllä hyllyssä kasapäin r-testejä, mutta eipäs yksikään lähteny mukaan! hahaa..

Ei siis oo mtn hinkua tehdä sitä testiä, IHME KYLLÄ!!

Mutta varmasti juuri sen 99,99%:n negan varmuudella.

Nyt pp11 ja tässä kohtaa on aina ennen alkanu menkat, MUTTA nää luget siirtää niitä ilm. nyt. Ollaan kuulolla! :)

Zemppiä muillekin!

Vierailija
18/68 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anen, Minullakaan ei ole enää intoa testailla. Se nega on jo nähty, mitäpä sitä enää itseään kiusaamaan. Jos tässä jotain mullistavaa olisi tapahtunut, niin sen saan sitten veritestistä kuulla.

Minullahan on myös pp 11 ja huomenna se veritesti. Tulokset saan perjantaina. Tässä vaiheessa on tavallisesti jo tuhruvuotoa, mutta sen kai nuo luget ainakin pitää poissa. Minulla on kokemusta vain kahdesta aikaisemmasta lugekierrosta, joten en ihan osaa arvioida omaa kroppaani nyt. Ekalla kerralla lugeja oli kolminkertainen annos tähän verrattuna, ja takana oli hormonihuuruinen ICSI-jakso ja tuoresiirto. Silloin menkat alkoivat lugesteronista huolimatta jo ennen veritestiä. Ja sillä toisella kerralla olin raskaana, joten menkat eivät tietenkään alkaneet. Nyt vain ramppaan koko ajan vessassa töllistelemässä pikkuhousuja.

Nuo luget valuvat minulta pois aina päivisin, vaikka illalla vain sen yhden palleron laitankin. Koko päivän tulee ikävää töhnää. Ihan ilomielin lopetan nämä sottailut mahdollisimman pian.

Vierailija
19/68 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja menkka oloa pukkaa..huoh..

Luget sen vaan ilm. nyt estää. Pakko oli siis testi ostaa, kun tulos täytyy ilmoittaa polille. Ylihuomenna viimestään ellei vuoto ala tässä sitä ennen.

Sää 4vilja testailit kyllä vaan niin aikasin, et älä siihen negaan tuudittaudu :)

Ootteletko pe aamuun testin kanssa?

Joo veskissä ramppausta tämä on..yöks..

ZEMPPIÄ

Vierailija
20/68 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen, eli pp12 illalla, testin, mutta onneton tollo kun olen, onnistuin pissimään melkein kokonaan ohi tikun. No tarkistusviiva kuitenkin tuli ihan oikein, eli kai se sitten tarpeeksi sai suihkua. Yhteen viivaan se silti jäi, valitettavasti. Huomenna saan veritestin tulokset, mutta tuskinpa siellä mitään uutta kerrottavaa on, kun kaksi testiä on jo negaa näyttäneet.

Minulla ei todellakaan ole näin pitkä kierto tavallisesti, eli kai ne Luget pitää niitä menkkoja poissa (laitan niitä nyt edelleen ohjeen mukaan vaikka negat on jo testattukin). Jotenkin ehkä vähän tyhmästi luulin, että kun aiemminkaan luget eivät ole niitä menkkoja estäneet, sitä ei nytkään tapahtuisi. Menkkamainen olo kuitenkin on, mutta mitään ei näy. Harmi sinänsä, koska jos menkat olisivat ajallaan alkaneet, olisin ehtinyt tän vuoden puolella vielä uuteen siirtoon. Nyt jos tässä nuo luget lopettaa ja kierto siirtyy muutamalla päivällä, ovulaatio osuu sinne joulun kohdalle.

No, ensi vuosi tuokoon parempaa onnea. Epäonnistuminen on vaan niin käsittämättömän lannistavaa. Ennen tätä siirtoa hihkuin, että vielä on peräti kuusi alkiota jäljellä, nyt olen aivan hädissäni kun on ENÄÄ viisi.