G: Olisitko Martinan ystävä/kaveri?
Mä en haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa. Ehkä 5 minuuttia kestäisin.
Kommentit (13)
En yleensäkään jaksa olla tekemisissä tuollaisten lapsellisten ja itsekkäiden pomottajien kanssa, jotka laukovat kaiken maailman typeryyksiä vain sillä perusteella, että " Tää on hei mun mielipide. Elä sen kanssa. Ei oo mun ongelma."
Mullekin tuli jollain tapaa teini-ikä mieleen. Kuinka just oli hoksannut jotain uusia juttuja ja oli siistiä kun sai sanottua ;-) Lapsellista käytöstä aikuiselta naiselta. " Mä oon just tätä mieltä ja se on teidän ongelmanne, eiks nii, häh?!" :-D
tuskin. jollei se sitten ole _oikeasti_ ihan erilainen - mitä kyllä epäilen.
mutta en todellakaan kelpaisi Martinan ystäväksi tai edes kaveriksi.
kauan kestäisi kuunnella noita juttuja. Eniten mua ärsyttää tuossa asenteessa se, että hän kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin muut. " Mä en pidä noita minään" sanoi..
Ap
Ja mun mielestä se oikeesti on kiva ihminen. =)
Haluat nuoleskella Martinaa ja olla hänen mieliksi. Kukaan oikeasti vahva ja järkevä ihminen ei haluaisi olla Martinan kaveri.
Jos marttiina olis oluut viisas hän näyttäisi nyt julkisuuteen hyvän kuvan itsestään, jos häntä yhtään kiinnostaa julkisuuden ihmisenä tykätäänkö hänestä vai ei. todella typerää mennä niin suosittuun ohjelmaan ja olla tuollainen näsäviisaspentu!
" se on sun ongelma"
käytin tosiaan tuota sanontaa ennen paljonkin, mutta huomasin ettei sitä voi käyttää kun kukaan ei tiedä mitä siihen sanoo kun etää joo, nii onki.. Todella naivia lopettaa lauseet tollaseen! Sama ku et " se on sun henkilökohtanen helvetti, lällälläää" NIIIIIN LAPSELLISTA!!!
kaveri, en kenenkään muun, en jaksaisi sekuntiakaan noiden juttuja.
Ärsyttää noiden muiden talon muijien seläntakanapuhuminen. Joku Tiina tekee itsensä koko ajan paskan tärkeeksi. Nuo ihmiset ei kuitekaan oo yhtään sen enempää kuin B-luokan julkkiksia kuten Martinakin. Joten ei niillä oo varaa!
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Kyllä kai Martinakin heti huomasi olevansa ulkopuolinen joukossa (vastaanotto oli aika jäätävä) ja alkoi siksi tahallaan ärsyttää niitä. Oikeasti kauniit naiset saamonesti paljon kateellisten naisten panettelua osakseen!
Hyvä, että talossa on vähän meininkiä! :) Katsojat vaan ei tajuu, että hissukat sieltä eka kannattais äänestää pois.
on kokenut kovia ja sisältä rikki, siksi hyökkäys on paras puolustus hänen mielestään. Ajattelee aika mustavalkoisesti eikä osaa minun mielestä käsitellä tunteitaan. Taustan kun tiedän, ymmärrän paremmin.
Aika sairasta että tunnistan osan Marttinan piirteistä omikseni.. Tosin taisin olla silloin 16-20 vuotias.. nyt vain haluan että kaikilla on kivaa ja olen ystävällinen kaikille. Kaikki martinan ajatukset ovat naiveja ja suht itsekkäitä, tosin myös ymmärrän osaa hänen mielipiteistään, mutta en niitä enää huutele.. Aikuisiin ihmisiin kun ei voi vaikuttaa.. Silloin nuorempana paljonkin pidin saarnoja siitä kuinka ei naista saa ikinä sanoa huoraksi yms..
Siis vaikkei minua haukuttukkaan mtta jo se sana sai karvat pystyyn.. Marttiina on jäänyt teini-ikään....