Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka aikaisessa vaiheessa olette plussanneet?

Vierailija
28.10.2008 |

Olen tätä asiaa tässä miettinyt, kun itse olen apteekin (halvimmalla) testillä plussannut rv 3+0.

Luulin ettei ole mahdollista saada positiivista tulosta ennenkuin kuukautiset ovat myöhässä...? Kuukautiset olivat kyllä myöhässä,mutta ultra paljasti, että testasin noilla viikoilla. Silloin minun piti olla rv 8+ mutta olinkin rv5+.

Sekava selitys,mutta päälimmäisenä nyt on kuitenkin huoli siitä,että onko vauvalla kaikki hyvin, koska viikot ei pitänyt paikkansa lainkaan.... ja lääkärit pitävät mahdottomana sitä että olisin plussannut rv 3+0.

Onko kukaan saanut plussaa näin varhaisessa vaiheessa? ja jos on niin onko kaikka ollut hyvin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestin tein lapsettomuusklinikan ohjeiden mukaan 14 vrk alkionsiirron jälkeen. 3 viikkoa tästä minulla oli ultra ja viikkoja oli n. 6+?

Vierailija
2/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivää oviksesta, eli rv3+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän päivää ovulaation jälkeen ei kyllä mitenkään voi tulla plussaa tavallisella apteekkitestillä. Mutta jos niitä päiviä oli vaikka muutamakin enemmän, niin on jo mahdollista. Ja ultramittaukset ei nyt ihan päivän päälle tarkkoja ole...

Sen sijaan jos todella hedelmöityksen mukaiset viikot ovat 8+, niin silloin kyllä pitäisi jo näkyä ultrassa alkio ja syke, jos raskaus kehittyy normaalisti.

Toivotaan, että kaikki on hyvin ja kyseessä on vain aikainen plussa.

Vierailija
4/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittyy... ja istukkahormonia alkaa erittyä vasta kiinnittymisen jälkeen.