Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan yleistä helsingissä että ihmisten käsiä ja jalkoja jää bussissa ovien väliin? Vai olenko ainoa?

Vierailija
12.10.2007 |

2kk sisällä kerran jäänyt jalka ja kerran käsi, molemmilla kerroilla olen huutanut vain vihaisesti että avaa se perkeleen ovi, mitään ne ei sano kun huomaavat että on joku jäänyt oven väliin. Toisella kerralla rattaat olivat jo sisällä ja minä ulkona käsi oven välissä. Tapahtuuko tätä usein?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta olen Stadissa asunut. Miten sä sieltä bussista nouset, jos jokin raaja on vähän väliä oven välissä?

Vierailija
2/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tunki yöbussiin ja kuski löi oven kiinni, yhden jalka oli välissä. Onneks ei ehtinyt lähteä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi kun jäi väliin niin rattaiden rengas jäi jotenkin jumiin enkä saanut sitä heti työnnettyä eteenpäin ja sitten kuski laittoikin jo oven kiinni. Toinen kerta kun jalka jäi väliin oli sellainen että lapsi meni ensin ulos ja kun minä olin menossa niin ovi lyötiin kiinni jo. Ap

Vierailija
4/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tapahtuu, olen itse jäänyt kokonaan ovien väliin lippujonossa ollessani. Niillä on niin hätä lyödä ovet kiinni ja kaahata eteenpäin etteivät katsele josko joku on vielä menossa/tulossa. Ovet sulkeutuvat aika vauhdilla ja jos sillä hetkellä on sopivasti tiellä niin päällehän ne tulevat.

Vierailija
5/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari kolme irtojalkaa ja kättä me joka ilta viedään löytötavaroihin.

Vierailija
6/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun henkilö oli poistumassa bussista ja jäi repustaan kiinni. Melkoisen koominen näky xD No onneksi ei bussi ehtinyt lähteä liikkeeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi