Mistä tiedän onko ystäväni rehellinen vai ei??
Kommentit (6)
ihan vain ollakseen kiinnostava ja hauska seuramies (Esim. itselläni - nämä kuitenkin koskevat vain itselleni sattuneita merkityksettömiä pikkutapahtumia, varsinaista valehtelua en harrasta ja olen luotettava)
sattui joku aika sitten useampikin juttu, joita yleensä näkee vain kauhuelokuvissa, tai joskus lööpeissä, mutta niitä ei " ikinä satu tutuille" .
Joten kun kerroin ystäville ja tutuille tapahtumista, huomasin miten osa ei uskonut, luulivat että liioittelen tai jopa keksin osan omasta päästäni. Mutta kyllä oikestikin voi sattua todella omituisia asioita, jostainhan ne lööpitkin tulevat, ja maailmassa on oikeasti hulluja ihmisiä jotka tekevät mitä vaan.
Harmitti ja loukkasi kun minua ei uskottu, tapanani kun ei ole valehdella. En voi mitään sille jos joku on elänyt niin pumpulissa ettei älyä mitä kaikkea maailmassa tapahtuukaan
mutta hän kertoili niistä hyvin uskottavaan sävyyn.
Lopulta hänellä puhkesi psykoosi, ja vasta silloin tajusin että ne jutut oli ihan olemattomia, vainoharhan tuotoksia!
Vierailija:
mutta hän kertoili niistä hyvin uskottavaan sävyyn.Lopulta hänellä puhkesi psykoosi, ja vasta silloin tajusin että ne jutut oli ihan olemattomia, vainoharhan tuotoksia!
hänelle ne olivat täyttä totta. Mutta oli tosi pelottavaa yhtäkkiä tajuta miten sairas hän oli. Psykoosiin joutuminen oli onni, joutui hoitoon ja sai apua.
Ja jotkut asiat kuulostavat niin uskomattomilta että..... pakostakin olen alkanut epäilemään hieman.
Toisaalta.. hän on kyllä rehellisen " oloinen" jne. Mutta mutta.. ?
ap