Kerro kuulutko johonkin vähemmistöön?
Ajatelkaa miten erilaisten ihmisten kanssa täällä saattaa tulla jutelleeksi. Siis ihmisten joiden kanssa ei muuten koskaan juttelisi. Ainoa huonopuoli on se, että ei tiedä onko ollut samaa mieltä venäläisen, lestadiolaisen, luomuhörhön vai perussuomalaisen kanssa!
Kuulutko sinä johonkin " ryhmään" ?
Kommentit (27)
tulin ufolla tänne vuonna 1978 ja asun Telluksella niin kauan kunnes tehtäväni on loppuun suoritettu. Odotan noutajiani kotiplaneetta Zesrexiltä ja olen muuntautunut av-mammaksi siksi aikaa.
Siis nytkin täällä palstalla voi keskustella siis vasenkätisen tai humanoidin tai vaikka yh-äidin kanssa!
Paljon laajempi otanta ihmisistä, kun yleensä mun juttukumppaneissa. -ap
Olen yh, joka pitää lapsen isää tasa-arvoisena vanhempana ja saa lapsen luokseen niin usein kun haluaa/lapsi haluaa/pystyy ottamaan. Hän myös kuljettelee harrastuksiin, lääkäriin, menee koulun vanhempain iltoihin ym.
Ja olen yh, joka ei dokaile ollenkaan lapsen ollessa isällään, vaan viihtyy yksin kotonaan ja nauttii siitä : )
Minulla on ulkomaalainen mies, olen lapseton enkä halua lapsia edes.
Minä olen mormoni uskonnoltani.
Seurakunnassa olen " maallisempi" kuin muut ja seurakunnan ulkopuolella uskovaisempi kuin muut. En oikein löydä sielunkumppaneita, jotka kokisivat samoin.
muut saa mut kyllä lokeroida, jos tarvetta siihen näkee...
- ainakin vielä lapseton
- " ikuinen" opiskelija
- äänestää porvareita
- aikoo kestovaipattaa lapsensa siellä missä mahdollista ja järkevää (ei matkoilla)
- ostaa mielellään luomuleipää ja -maitoa
- käy mielellään ravintoloissa
- tilaa kotiin usein kebab- tai pizza-annoksia
- käyttää mielellään luonnonmateriaaleista tehtyjä vaatteita, muttei kuitenkaan mitenkään hörhöile sen suhteen
- Ajaa autolla joskus turhiakin reissuja ja matkustelee paljon
- on mielestään suht yleissivistynyt ja " ajan tasalla"
- ei kuulu kirkkoon, muttei tee siitä numeroa - lapset kastetaan (isän toive ja äidinkin mielestä ripari oli aika jees:)
- ei osaa tehdä ruokaa, käsitöitä, ei leipoa eikä hoitaa pihaa
Ihan " normikansalainen" koen olevani, vaikken eläkään ehkä kuin naapurini.