Kerro kuulutko johonkin vähemmistöön?
Ajatelkaa miten erilaisten ihmisten kanssa täällä saattaa tulla jutelleeksi. Siis ihmisten joiden kanssa ei muuten koskaan juttelisi. Ainoa huonopuoli on se, että ei tiedä onko ollut samaa mieltä venäläisen, lestadiolaisen, luomuhörhön vai perussuomalaisen kanssa!
Kuulutko sinä johonkin " ryhmään" ?
Kommentit (27)
-olen ikuinen opiskelija
-olen yh
-olen lestadiolainen
-kuulun seksuaalivähemmistöön
-olen kasvissyöjä
enkä minäkään muuten dokaile kun lapsi on hoidossa, koulukirjojen parissa kuluu aika oikein rattoisasti.
Vantaalainen kotiäiti, jonka miehellä hyvät tulot (joo-o, se on vähemmistöä se!).
Lisäksi meikkaan päivittäin ja seksielämä sujuu (sen samaisen miehen kanssa).
Lienenkö sitten bi, en tiedä. En halaja seksiä naisen kanssa mutta hellyyttä ja läheisyyttä kyllä.
kuulun niin margninaalisiin vähemmistöihin, ettei äkkiä tule vastaan
- käytännön yh, vaikka paperilla onkin yhteishuoltajuus
- bi-seksuaali
- vammani puolesta
- rajat on rakkautta jne
Terkkui vaan tutuille, sairautta en ala erittelemään, muutenkin jo tarpeeksi tunnistettavissa ;D
olen nimittäin mutiaisen, anteeksi ulkkiksen savolainen vaimo
en ole kiinnostunut vaatteiden, kenkien ja laukkujen hinnoista ja merkeistä, vaan käytän hyvännäköistä ja laadukasta tavaraa.
olen tyytyväinen parisuhteeseeni
en ole kiinnostunut tuomitsemaan muita heidän valintojensa perusteella
Siis suomenruotsalainen- vaikka tätä nimikettä en tykkää käyttää, enhän ole RUOTSALAINEN millään tavalla.
Ja minä jouduin lukemaan pakkosuomea koulussa! :/
enkä tupakoi, ehkä kerran kolmessa vuodessa ?
Nuorena enemmänkin mutta iän karttuessa melkein nollalinja.
Ja elän kaksikulttuurisessa perheessä; mieheni on afrikkalainen ja meillä on yksi lapsi.
-en käytä alkoholia enkä ole koskaan ollut humalassa
-en tupakoi
-en ole koskaan kokeillut huumeita
-kommunikoin myös viittomakielellä
-olen hoitanut lapseni kotona 6 -vuotiaaksi saakka
-olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa, aviomieheni
-emme käytä ehkäisyä
-emme ole uskovaisia
miksi te itse olette niin suvaitsemattomia????
Meitäon tällä pallolla aika vähän.
minä tunsin kerran yhden pitkän ( 193cm) ja vaalean miehen joka kehui aina kuinka hän on arjalaista rotua (eli ylempi muita.)
Hän oli kolunnut lähes koko nuoruutensa vankiloissa, sillä oli 2 lasta joita se ei saanut tavata ja sillä oli sellainen hullunkiilto silmissä.
Sillä silmät pullisteli päästä sillee oudosti aina. Vankilan psykologi oli sanonut että se on psykopaatti. Se oli humalassa tosi väkivaltainen ja naiskaveristaan mustasukkainen ja hakkas sitä sitten. Hirvee tyyppi, mulle utlee AINA sanasta " arjalainen" se ukkö mieleen.
Vaikka arjalaisia ei kai oikeesti edes ole olemassakaan.
esim sukupuoli- sekä seksuaalivähemmistöön.