Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä tälläiset kivut ovat (alapäässä) ????

11.10.2007 |

Eli odotan toista lastamme (rv19+6) ja alapäässä on tuntunut sellaista vihlovaa kipua jo pidemmän aikaa. Kipu tuntuu etenkin iltaisin, kun käyn pitkäkseni ja sängyssä saakin pyöriä ahkerasti, että löytäisi hyvän asennon johon pystyisi nukahtamaan. Ja, jos päivällä on tehnyt jotain raskaampia juttuja (esim. pihahommia tai liikkunut reippaasti) niin silloin kivut ovat tosi viheliäitä.

Mitään tämmöistä ei esikoisen odotusaikana ollut, joten olen aivan ymmälläni??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mulla on tuollaista kipua ollut. En usko sen vaarallista olevan, inhottavaa vaan.

Suan ja Nuppu 22+1

Vierailija
2/5 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla liitoskipuja, paikat löystyy, jotta synnytys menis mukavammin ja pääsee asukki ulos helpommin. Mulla on samoja kipuja, missä millonkin viiltelee ja sattuu. Kipu on siis hyvästä tässä kohtaa ;)

Mrs.P rv 19+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanomani, että tässä toisessa raskaudessa ne ovat pahempia, ekalla kerralla ei niinkään olleet mainittavia,mutta nyt tuntuu.

Mrs.P

Vierailija
4/5 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös yksi liitoskivuista kärsivä. Odotan toista lasta viikolla 29, liitoskivut ilmaantuivat tuossa pari vkoa sitten. Esikoista odottaessa ei ollut tietoakaan tälläisistä kivuista! Kävely on siis hankalaa ja kaikki pienet ponnistukset tuntuu kipeiltä alapäässä. Et älä huoli,tää kuuluu asiaan...

Onko kukaan käyttänyt carriwellin tukivyötä liitoskipuihin? Auttaako se yhtään? Jostain olen kuullut että tukivyö saattaa auttaa liitoskipuihin...

satsuma81

Vierailija
5/5 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin juuri noilla viikoilla samanlaisista ja nyt lopussa ne ovat vielä ilkeämpiä. Mulla auttaa lämmitetyllä kaurapussilla hautominen, lepo ja kunnon kipulääkitys esim. Panacod.

Ei muuta kuin tsemppiä!

katarina 39+3