Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA NIISTÄ MAISSIVAIPOISTA???

Vierailija
28.10.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ketään ees kiinnosta moinen? Mun mielest olis hienoa jos ne todellaki kompostoituis ja vielä pitäis lapset kuivina! Kertokaa pliis jos ootte koklannu!

Vierailija
2/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ovat jopa parempia ku muut kertikset.

Mutta asutaan kerrostalossa eikä meillä ole kompostia. Täällä ainakin on siitä keskusteltu että niitä ei saa laittaa biojätteeseen. Sekajätteessä eivät siis ole sen kummosempi vaihtoehto ku muut kertiksetkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepun ihottuma -ongelmat ovat poissa ja todellakin pitävät yhtä hyvin kuin esim. pampersit.

Vierailija
4/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei saa laittaa biojätteeseen, eikä ne muutenkaan ole kokonaan kompostoituvia (olikohan vain 60%), joten olivat sen ekologisuuden suhteen pettymys mulle.

Toisekseen imukyky ei ole lähellekään esim. pampersin luokkaa. Meillä käytetään päivisin kestoja ja öisin pampersia, eikä tarvinnut kuin kerran kokeilla maissivaippaa yövaippana. Poika oli jo yhden aikaan ihan litimärkä. :( Päivävaippoina reissuissa tai kylässä sit käytettiin se paketti loppuun eikä osteta toista kertaa. Valitan.

Vierailija
5/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttaa ajatella että yks vauva tuottaa niin kamalasti vaippajätettä, ni kyllä se 60% siinä ihan kamalasti vaikuttaa! Eipähän jää sitä muovia sinne pilaamaan maata. Ja valmistuski on varmasti luonnolle ystävällisempää ku muovin valmistus!

Joten jos ne toimii ja ees suht hyvin pitävät ni minä ainaki olen valmis uhraamaan rutikuivuuden (eikä ne pampersit ja liberot aina kuivina pidä myöskään)!

Vierailija
6/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyytyväisiä ollaan. Kestot siis normaalisti käytössä päivin ja öin meidän tytöllä, mutta nyt kun haluan elämäntilanteesta johtuen vähän helpotusta, käytän noita öisin ja reissussa. Hyvin on meillä pitänyt. Meilläkin joutuvat tosin sekajätteeseen. Mutta ostamalla ja käyttämällä näitä vaippoja tuet tämän tuotteen kehittymistä edelleen yhä ympäristöystävällisempään suuntaan. Tuet myös sitä, että ekologisia vaihtoehtoja on saatavilla ihan perusmarketistakin. Minun valintani jatkossa ovat nämä "maissivaipat". Ehkä meillä on kahden vuoden lisäkehittelyn jälkeen saatavilla täysin kompostoituva vaippa!!

Vierailija
7/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaatopaikalla jätteet puristetaan niin tiiviiksi, ettei vaippa pääse maatumaan, vaan tuottaa paljon metaanikaasua.

Vierailija
8/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sen parempia ekologisesti kuin muutkaan kertikset nykyisillä jätteenkäsittelyillä, mutta kokeiltiin ja olivat käytössä meillä (8kg) hyviä, eivät vuotaneet kertaakaan, eivät myöskään yöllä. Iho on pojalla ollut ok muutenkin, eikä näistä ainakaan tullut mitään näppyjä tms. Vähän kovaksi muuttuvat kun 'kastuvat', muttei ole nurinaa aiheuttanut ainakaan vauvassa. Myös saman sarjan kosteat pyllypyyhkeet ovat ihan hyviä.

Vierailija
9/9 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryin pamperseista niihin sekä vastasyntyneen että 2v:n kanssa. ilolla maksan sen muutaman sentin ekstraa siitä, että eivät ole muovituotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi